Przetargi.pl
„Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie” obejmującego: zwiększenie dostępności usług publicznych oraz dostosowanie Gminy Zawiercie do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania związane z rozpowszechnieniem usług i aplikacji dla obywateli. Wraz z wykorzystaniem Internetu oraz technologii informacyjno – komunikacyjnych (ICT) na terenie Gminy kontynuowana będzie idea budowy i rozwoju społeczeństwa informacyjnego. W ramach przedsięwzięcia wdrożonych zostanie 14 e-usług na 3 i 5 poziomie dojrzałości. - Usługi w zakresie personalizacji – POZIOM DOJRZAŁOŚCI 5: 1) Podatek od nieruchomości od osób fizycznych, z możliwością składania i otrzymywania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 2) Podatek od nieruchomości od podmiotów prawnych, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 3) Podatek rolny, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 4) Podatek leśny, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 5) Podatek od środków transportu, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 6) Opłata za wywóz odpadów komunalnych, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 7) Opłata za zezwolenia na sprzedaż alkoholu, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 8) Opłata za reklamę, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 9) Wniosek o rozłożenie na raty podatku oraz zaległości podatkowych wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 10) Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 11) Wysyłka informacji spersonalizowanej informacyjnej lub dotyczącej konieczności podjęcia konkretnych działań np. wygaśniecie terminu obowiązywania zezwolenia na sprzedaż alkoholu, konieczność złożenia deklaracji etc. - Usługi w zakresie dwustronnej interakcji – POZIOM DOJRZAŁOŚCI 3: 1) Ewidencja oraz wyszukiwarka e-rejestry stowarzyszenia – udostępnianie informacji na wniosek klienta. 2) Ewidencja oraz wyszukiwarka e-rejestry zgłoszenia budowlane – udostępnianie informacji na wniosek klienta. 3) Zgłaszanie uszkodzeń dróg i informacji o przeszkodach na drodze, dostąp do przekazanych zgłoszeń i odpowiedzi Urzędu o planowanych lub już zrealizowanych czynnościach w reakcji na zgłoszenie. W ramach realizacji projektu planowana jest realizacja następujących działań: 1) Integracja e-usług z zewnętrznymi systemami informatycznymi oraz z wewnętrznymi systemami dziedzinowymi Urzędu Miasta. 2) Uruchomienie 14 e-usług o 3 i 5 stopni dojrzałości dotyczących obsługi kwestii finansowych, konsultacji społecznych, budżetu obywatelskiego. Zintegrowana platforma e-usług publicznych będzie dedykowana dla wszystkich interesantów Urzędu: mieszkańców, przedsiębiorców czy pracowników Urzędu. Proponowane e-usługi będą zorientowane na użytkownika (UX). Platforma stanowić będzie front - end całego rozwiązania oferującego e-usługi publiczne w oparciu o dane przetwarzane w systemach dziedzinowych stanowiących back - end rozwiązania. Dodatkowo w ramach portalu będzie można skierować interesanta na dedykowane formularze elektroniczne udostępnione na platformach elektronicznych usług publicznych ePUAP lub PUP. Podstawową cechą proponowanych e-usług będzie możliwość dokonywania płatności elektronicznych za wybrane wierzytelności oraz informowanie klientów o konieczności dokonania czynności administracyjnych. Ponadto, projekt przewiduje udostępnienie e-usług mobilnie, co sprawi, że korzystanie z e- usług będzie możliwe niezależnie od miejsca przebywania i wykorzystywanej technologii. Interfejsy graficzne będą przyjazne dla użytkownika dzięki włączeniu potencjalnych odbiorców usług do projektowania. 2. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. „Cyfrowe Śląskie” Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.” 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 4 do SIWZ (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z adnotacją „Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Zamawiający odrzuca ofertę, która nie była zabezpieczona wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. W przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. gdy: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach