Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
REGON: 17071162800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do obsługi laboratorium językowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje kompleksową dostawę stanowiska do nauki tłumaczeń, w tym: a) dostawa, montaż i instalacja systemu do nauki tłumaczeń i urządzeń współpracujących, w tym: • stanowisko nauczyciela: audiopanel nauczyciela, słuchawki z wbudowanym mikrofonem, sprzęt do nagrywania, komputer stacjonarny; • stanowisko studenta: audiopanel studenta, słuchawki z wbudowanym mikrofonem. b) uruchomienie, integracja i przeprowadzenie testu systemu: • współpraca urządzeń audio z systemem do nauki języków, • uruchomienie i testowanie urządzenia do zapisu plików multimedialnych, • konfiguracja systemu do nauki tłumaczeń symultanicznych do zapisywania i przechowywania plików, dostęp z systemów Windows, wprowadzenie i konfiguracja użytkowników, wprowadzenie polityk bezpieczeństwa przy dostępie sieciowym. c) szkolenie z obsługi systemu w wymiarze nie mniejszym niż 4 roboczo-godziny, dla co najmniej 5 osób. Minimalne parametry urządzeń i systemu stanowiące przedmiot zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub systemów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i systemów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia i oprogramowanie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy. Zamawiający będzie korzystać z zapisów art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (załącznik nr 8) - dostawa opodatkowana stawką 0% VAT (Dz. U. z 2016 poz. 710 z późn. zm). Wykonawca po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uzyskanej nie wcześniej niż po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia, na zastosowanie stawki 0% VAT, zobowiązuje się do wystawienia faktury z stawką 0% VAT lub korekty wcześniej wystawionej faktury, jeżeli zastosowano inną stawkę VAT- dotyczy pozycji 1.4 Opisu przedmiotu zamówienia Komputer stacjonarny – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2018. 798), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-28 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-08 - Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK - Część 1, Część 3, Część 4, Część 6, Część 7
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-11-21 - Sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne, chłodziarki laboratoryjne i klimatyzatory.
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego do Muzeum Wojska,Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu
Dodano: 2023-10-29 - Komputery, monitory, laptopy i oprogramowanie
Dodano: 2023-10-27