Przetargi.pl
Dostawa systemu centralnego monitorowania kardiologicznego wraz z instalacją

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu centralnego monitorowania kardiologicznego wraz z instalacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu centralnego monitorowania kardiologicznego, na który składają się: 1.1. stacje monitorowania stanowiskowego – 2 szt. 1.2. kardiomonitory zaawansowane z opcją CO2 i inwazyjnym ciśnieniem – 3 szt. 1.3. kardiomonitory podstawowe – 11 szt. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż i instalacja dostarczonych urządzeń wraz z integracją z posiadanymi przez Użytkownika dwunastoma kardiomonitorami typu BENE VIEW T8. 3. Zamontowane urządzenia należy skonfigurować, połączyć siecią kablową i bezprzewodowo z wykorzystaniem istniejącej sieci kablowej w siedzibie Użytkownika – Szpitala Specjalistycznego im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Rydygiera 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również nieodpłatne przeszkolenie 10 pracowników Użytkownika, obejmujące obsługę urządzeń będących przedmiotem zamówienia, w terminie uzgodnionym przez Wykonawcę i Użytkownika. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, niezużyty, nie ma defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7. Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko do siedziby Użytkownika – Szpitala Specjalistycznego im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Rydygiera 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33195000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Specyfikację oferowanych urządzeń (załącznik nr 7 do SIWZ) 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach