Przetargi.pl
Dostawa systemu analizy holterowskiej, 12 kanałowego rejestratora holterowskiego oraz stacji roboczej do analizatora holterowskiego dla Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-115/ZP/12

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu analizy holterowskiej, 12 kanałowego rejestratora holterowskiego oraz stacji roboczej do analizatora holterowskiego dla Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-115/ZP/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu analizy holterowskiej, 12 kanałowego rejestratora holterowskiego oraz stacji roboczej do analizatora holterowskiego dla Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Na przedmiot zamówienia składa się: - Rejestrator holterowski EKG 3/ 12 kanałowy z kartą pamięci i przewodem pacjenta - 1 sztuka; - Oprogramowanie analizatora holterowskiego zinstalowane na stanowisku komputerowym - 1 sztuka. - Stanowisko komputerowe - 1 sztuka. Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferowany przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do budynku Pracowni Kardiologii Społecznej Instytutu Kardiologii UJ CM w Krakowie z siedzibą w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia. 5. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 6. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 7. Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia w każdym rozpoczętym roku gwarancji. 8. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji i w okresie pogwarancyjnym. 9. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie będące przedmiotem zamówienia lub jego element naprawiany. 10. W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia lub tego samego jego elementu dotkniętego wadą na nowy, na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach