Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
- Data zamieszczenia: 2020-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
REGON: 28868500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemów do zawieszania pomp infuzyjnych przeznaczonych dla Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego (NSSU) wraz z instalacją i uruchomieniem - DFP.271.51.2020.BM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów do zawieszania pomp infuzyjnych przeznaczonych dla Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego (NSSU) wraz z instalacją i uruchomieniem. Postępowanie składa się z 2 części. Część 1: Doposażenie kolumn anestezjologicznych Trumpf Medical/Hillrom poprzez dostawę dodatkowego podwójnego przegubu mocowania drążka infuzyjnego szt. 65 Część 2: Doposażenie kolumn anestezjologicznych Trumpf Medical/Hillrom poprzez dostawę systemu zawieszania pomp infuzyjnych składający się z zespołu szyn akcesoryjnych szt. 28 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33170000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1: 1 600 zł Część 2: 2 000 zł W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Opis winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. .3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla SPZOZ - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu
Dodano: 2019-04-11 - Dostawa urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla SPZOZ - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu.
Dodano: 2018-10-30 - Dostawa urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla SPZOZ - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu.
Dodano: 2018-08-31 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2018-02-13 - Zakup i dostawa urządzeń używanych na Salach Operacyjnych oraz Oddziałach Intensywnej Terapii.
Dodano: 2016-12-02 - Dostawa aparatury medycznej dla OAiIT
Dodano: 2016-11-02