Przetargi.pl
Dostawa symulatorów wysokiej wierności, fantomów, trenażerów, pomp infuzyjnych oraz specjalistycznego łóżka szpitalnego dla Centrum Symulacji Medycznych PWSZ w Nysie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 448 47 00 , fax. 774 352 989
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
    ul. Armii Krajowej 7
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 448 47 00, fax. 774 352 989
    REGON: 53219267700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa symulatorów wysokiej wierności, fantomów, trenażerów, pomp infuzyjnych oraz specjalistycznego łóżka szpitalnego dla Centrum Symulacji Medycznych PWSZ w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do budynku Collegium Medicum położonego w Nysie przy ul Ujejskiego 12, wymienionych poniżej fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i sprzętu medycznego przeznaczonego dla potrzeb Centrum Symulacji Medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy Części. Wykonawca składając ofertę na daną Część zamówienia musi oferować i wycenić wszystkie pozycje/elementy wchodzące w jej skład. Część 1 – Dostawa symulatorów, fantomów i trenażerów: 1) Symulator wysokiej wierności pacjenta dorosłego, system sterowania oraz system audio vi-deo wraz z kamerami i mikrofonem. 2) Symulator wysokiej wierności niemowlęcia z system sterowania oraz system audio video wraz z kamerami i mikrofonem. 3) Sprzęt oraz oprogramowanie audio-video (av) na potrzeby archiwizacji i debriefingu. 4) Zaawansowany fantom ALS osoby dorosłej. 5) Zaawansowany fantom ALS niemowlęcia. 6) Fantom BLS niemowlęcia. 7) Defibrylator treningowy AED. 8) Trenażer do ćwiczenia procedury udrożniania dróg oddechowych – osoba dorosła. 9) Trenażer do ćwiczenia procedur przyrządowego udrożniania dróg oddechowych dziecka (4-7 lat). 10) Trenażer do ćwiczenia procedury udrożniania dróg oddechowych – niemowlę. 11) Trenażer do naczyń obwodowych. 12) Trenażer do ćwiczenia procedury wkłuć doszpikowych. 13) Trenażer do ćwiczenia procedury wkłuć domięśniowych. 14) Trenażer do ćwiczenia procedury iniekcji śródskórnych. 15) Trenażer do ćwiczenia procedur cewnikowania pęcherza moczowego. 16) Trenażer do nauki badania gruczołu piersiowego. 17) Trenażer do ćwiczenia procedury konikopunkcji i konikotomii. 18) Fantom noworodka do nauki dostępu naczyniowego. 19) Fantom wcześniaka do nauki dostępu naczyniowego. 20) Model pielęgnacji stomii. 21) Model pielęgnacji ran. 22) Model pielęgnacji ran odleżynowych. 23) Model do zakładania zgłębnika. 24) Zaawansowany fantom pielęgnacyjny osoby dorosłej z modułem geriatrycznym. 25) Zaawansowany fantom pielęgnacyjny osoby dorosłej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części 1 zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ Pod pojęciem Dostawa należy rozumieć: transport sprzętu, jego wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, instalację, montaż, kalibrację i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej Zamawiającego z obsługi sprzętu. Ilość godzin szkolenia zostanie ustalona pomiędzy stronami w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji – jednak ilość godzin szkolenia nie może być krótsza niż 20 godzin. Część 2 – Dostawa pomp infuzyjnych. 1) Pompa strzykawkowa sterowana elektronicznie umożliwiająca współpracę z systemem cen-tralnego zasilania i zarządzania danymi. 2) Pompa objętościowa do podawania dożylnego, dotętniczego i dojelitowego sterowana elek-tronicznie umożliwiająca współpracę z systemem centralnego zasilania i zarządzania danymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części 2 zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. Część 3 - Dostawa łóżka szpitalnego. 1) Specjalistyczne łóżko szpitalne. Pod pojęciem Dostawa należy rozumieć: transport łóżka, jego wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, instalację i uruchomienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części 3 zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38970000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną