Przetargi.pl
Dostawa sterylizatora parowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku

Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 656 21 22
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
    Plac Teatralny 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 656 21 22
    REGON: 34060068500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kpim.lo.pl/?app=przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sterylizatora parowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylizatora parowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku. 2. Do obowiązków wykonawcy należy dostawa, wstawienie, złożenie, podłączenie przedmiotu zamówienia, w tym konieczne prace instalacyjne oraz dostosowawcze istniejącej infrastruktury (w tym zasilania w media), uruchomienie urządzenia oraz przeprowadzenie szkolenia personelu wskazanego przez Użytkownika, tj. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku. 3. Demontaż i usunięcie niesprawnego obecnie istniejącego urządzenia leży po stronie Użytkownika, który opróżni miejsce na nowe urządzenie. 4. Pozostałe wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: a) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się szczegółowo z topografią sterylizatorni oraz pomieszczenia, w którym zamontowane ma zostać urządzenie. b) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy zapozna się dokładnie z miejscem i warunkami montażu, w tym w szczególności w zakresie szerokości otworów drzwiowych (celem umożliwienia dostawy urządzenia), zasilania urządzenia w energię elektryczną, media, itp. c) Sposób i realizacja dostawy urządzenia do miejsca użytkowania, w tym likwidacja potencjalnych barier oraz naprawa ich po zakończeniu dostawy urządzenia leżą po stronie wykonawcy. d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia wiedząc, że cały zakres prac będzie odbywał się w czynnym obiekcie szpitalnym, w tym w czynnej sterylizatorni, w którym nie jest możliwe zorganizowanie typowego zaplecza magazynowego. Oznacza to w szczególności, że wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności w trakcie dostawy, prac montażowych oraz wszelkich innych robót, w tym zapobieżenia uszkodzeniu lub utracie mienia już istniejącego oraz zapewni bezpieczeństwo personelu Użytkownika, za co ponosi odpowiedzialność. e) Ze względu na czynny budynek szpitala uciążliwe roboty o dużym natężeniu hałasu, zapylenia, nieprzyjemnego zapachu itp. należy wykonywać w miarę możliwości po godzinie 15.00 w dni robocze lub w dni ustawowo wolne od pracy. f) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający Użytkownikowi ciągłość pracy sterylizatorni. g) Wykonawca zabezpieczy i zorganizuje zaplecze dostawcze we własnym zakresie i na własny koszt. h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie podczas montażu instalacji znajdujących się na i w ścianach oraz w podsadzce w miejscu montażu takie jak kanały wentylacyjne, rurociągi wodociągowe, kable elektryczne, instalacja odgromowa i telefoniczna, itp. i) Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem innych urządzeń w pomieszczeniach sterylizatorni w czasie realizacji zamówienia publicznego. j) O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji lub/i urządzeń wykonawca bezzwłocznie powiadomi Użytkownika oraz będzie z nim współpracował dostarczając wszelkiej pomocy niezbędnej przy wykonywaniu napraw. k) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt naprawić wszelkie uszkodzenia spowodowane jego działaniem. l) Na terenie szpitala obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania wszystkich innych świadczeń wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej również „SIWZ”). 8. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 36 1140 2088 0000 5997 8400 1003 w mBank S.A. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 2 podpunktach 2-5: 1) dokument wadialny powinien być złożony w oryginale, 2) wadium musi zapewnić bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy, 3) wadium musi być zapewnione na cały okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejszą, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli było wymagane). 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy złożony przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem II SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa; Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wypełniony formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 8) wypełniony formularz specyfikacji technicznej załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach