Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3261325 w. 128 , fax. 71 3260622
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5
51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3261325 w. 128, fax. 71 3260622
REGON: 29046900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa staplerów oraz kompresu hemostatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa staplerów oraz kompresu hemostatycznego zgodnie z Formularzem asortymentowo-cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ, oraz warunkami umownymi – załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo warunki umowne będące załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”. 4. Okres przydatności do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze. 6. Termin dostawy - wg bieżących potrzeb, w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 7. Zaoferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (TJ Dz.U. z 2017r. poz. 211). 8. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE. 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z art. 36b, ust. 1 ustawy. 10. Zgodnie z art. 36b, ust 2 ustawy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141122-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kserokopii aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez Wykonawców braku przesłanek wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekażą zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną