Przetargi.pl
Dostawa stanowiska szkoleniowego dla operatorów przyczep leśnych

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, Krucz 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551825 , fax. 067 2551878
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
    Krucz 28 28
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551825, fax. 067 2551878
    REGON: 57006441200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stanowiska szkoleniowego dla operatorów przyczep leśnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska szkoleniowego na teren Zespołu Szkół Leśnych w Goraju o funkcji praktycznej nauki załadunku i wyładunku drewna z wykorzystaniem zestawu: - maszyny specjalistycznej (przyczepa leśna do zrywki i podwozu drewna), - stacjonarnego stanowiska operatora, zwanego dalej Stanowiskiem szkoleniowym. Stanowisko operatora zostanie trwale zamontowane na cokole betonowym a maszyna specjalistyczna (przyczepa leśna do zrywki i podwozu drewna) będzie integralną częścią zestawu szkoleniowego. Szczegółowe dane techniczne przedmiotu dostawy zawierz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Maszyna specjalistyczna - przyczepa leśna do zrywki i podwozu drewna powinna być zmodyfikowana na potrzeby szkolenia operatorów z ograniczonym polem pracy żurawia do ok. 240o tzn. z ograniczeniem zasięgu w rejonie stanowiska operatora. Dodatkowo Zamawiający wymaga montażu na przyczepie, w jej przedniej części przed ekranem, niezbędnej ilości gniazd (minimum 4 szt.) do zamocowania odciągów - stalowych lub wykonanych z innych materiałów o równoważnych właściwościach. Wykonawca dostarczy omówione powyżej odciągi i kotwy do zamontowania ich w podłożu celem przypięcia do nich odciągów. (Kotwy - tyle sztuk, ile Wykonawca zamontuje gniazd do odciągów na przyczepie). Wykonane gniazda, odciągi oraz kotwy muszą być tak przygotowane, by po montażu ich w miejscu dostawy i na przedmiocie umowy zapewnić przyczepie leśnej jak najlepszą stabilność. Agregat hydrauliczny stanowiska operatora będzie zasilany silnikiem elektrycznym. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą dostawy wykona fundament żelbetowy do zamocowania stanowiska operatora oraz doprowadzi zasilanie elektryczne z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Ze względu na wymóg uzyskania pozwolenia na budowę związanego z montażem przedmiotu dostawy Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu szczegółowe warunki wykonania fundamentu dla stanowiska operatora oraz poda minimalne parametry zasilania energetycznego oraz określi miejsca, gdzie będą zamontowane wyżej opisanych kotwy. Dostawa oraz montaż przedmiotu dostawy nastąpi po uzyskaniu przez Zamawiającego ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę. Ze względu na przepisy o dozorze technicznym Wykonawca w ramach dostawy dostarczy komplet dokumentacji niezbędnej do dopuszczenia urządzeń do eksploatacji przez dozór techniczny wraz z przygotowaniem do odbioru i uczestniczenia razem z Zamawiającym w odbiorze. Szczegółowe wymogi techniczne przedmiotu dostawy zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 166000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). b. Forma wadium Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym Że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18 czerwca 2013 r. do godz. 09.30. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank: BGŻ S.A. OCzarnków Nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000 0078 6700 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem: Wadium - Stanowisko szkoleniowe dla ZSL Goraj w 2013 r. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp.. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp., powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego (związane bezpośrednio z przechowywaniem przedmiotowej kwoty na rachunku) oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/krucz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_krucz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach