Przetargi.pl
Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów – część II

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, ul. Pereca
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 846 383 500
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Pereca 2
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 846 383 500
    REGON: 6004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów – część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli Część 2 zamówienia: Dostawa szlifierki Część 3 zamówienia: Dostawa elektrod do napawania Część 4 zamówienia: Dostawa części do sprężarki Cześć 5 zamówienia: Dostawa rur grubościennych Część 6 zamówieniu: Dostawa profili aluminiowych i tworzyw sztucznych – część 1 Część 7 zamówienia: Dostawa profili aluminiowych i tworzyw sztucznych – część 2 Część 8 zamówienia: Dostawa elementów optycznych sortera fasoli w związku z realizacją projektu „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020 (Działanie 4.4). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia; załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia; załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia; załącznik nr 1.4 do siwz – dot. części 4 zamówienia; załącznik nr 1.5 do siwz – dot. części 5 zamówienia; załącznik nr 1.6 do siwz – dot. części 6 zamówienia; załącznik nr 1.7 do siwz – dot. części 7 zamówienia; załącznik nr 1.8 do siwz – dot. części 8 zamówienia; W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie środki trwałe /surowce/materiały muszą spełnić. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad. Wykonawca zaproponuje przedmiot zamówienia o parametrach/warunkach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz. 4.Termin realizacji zamówienia: Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 45 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 21 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 21 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 15 dni (od dnia udzielenia zamówienia);Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 15 dni (od dnia udzielenia zamówienia);Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 15 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 8 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 15 dni (od dnia udzielenia zamówienia). 5.Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi: część 1 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesiące; część 2 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy; część 3 zamówienia: nie krótszy niż 12 miesięcy; część 4 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy; część 5 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy; część 6 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy; część 7 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy; część 8 zamówienia: nie krótszy niż. 12 miesięcy. 6.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 7.Użyte w niniejszym ogłoszeniu terminy mają następujące znaczenie: a) „ustawa Pzp” – ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), b) „SIWZ” –Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31682210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Oświadczenia Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; 3. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego http://pwszzamosc.pl/bip/ (zakładka Zamówienia publiczne – 2018) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną