Przetargi.pl
Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
    REGON: 31466100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: 1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania cewników i kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, 13 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, 14 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, 15 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/15 do SIWZ, 16 pakiet - dostawa środków do leczenia ran - wg zał. nr 2/16 do SIWZ, 17 pakiet - dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ, 18 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/18 do SIWZ, 19 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ, 20 pakiet - dostawa gąbek kolagenowych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ, 21 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/21 do SIWZ, 22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających informację w języku polskim, wraz ze wskazaniem producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności, posiadające oznaczenie CE (o ile jest wymagane) i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 – 1.430,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 2 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100 gr), pakiet nr 3 – 3.960,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 4 – 960,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 5 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr) pakiet nr 6 – 1.230,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 7 – 590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 8 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 9 – 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100 gr), pakiet nr 10 – 2.080,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemdziesiąt zł 00/100 gr) pakiet nr 11 – 940,00 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 12 – 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 13 – 870,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 14 – 6,00 zł (słownie: sześć zł 00/100 gr), pakiet nr 15 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100 gr) pakiet nr 16 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 17 – 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 18 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr), pakiet nr 19 – 18,00 zł (słownie: osiemnaście zł 00/100 gr), pakiet nr 20 – 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć zł 00/100 gr) pakiet nr 21 – 27,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem zł 00/100 gr) pakiet nr 22 – 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2019.10 oraz nr pakietu / pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji: a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, - odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) w Dziale Ekonomiczno-finansowym pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, do upływu terminu składania ofert; kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/22 do SIWZ), c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) – c.1) Pakiet 1 poz. 2 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla gramatury gazy, c.2) Pakiet 1 poz. 9 - karta techniczna potwierdzająca wymóg dla czasu wiązania zawartości gipsu, c.3) Pakiet 2 poz. 9 - karta techniczna potwierdzającą wymóg czasu wiązania i zawartości gipsu, c.4) Pakiet 3 poz. 26 do 28 - raport procesu walidacji potwierdzający, że procesy sterylizacji zwalidowane są zgodnie z normą PN-EN ISO 11135-1, c.5) Pakiet 22 poz. 1 i 2: karty katalogowe producenta (ulotki itp.) potwierdzające czas hemostazy wyrobu; z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument. d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach