Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 6794220 , fax. 0-29 7421414
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Jana Pawła II 65
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 0-29 6794220, fax. 0-29 7421414
REGON: 29606400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony osobistej, środków myjących i dezynfekujących na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SIWZ. Poniżej skrócony opis: 1.Rękawice jednorazowe nitrylowe lub lateksowe w op. 100 szt. (wielkość: ,,M"- 600 op; ,,L "-178 op) - .op.778 2.Maski medyczne jednorazowe w op. 50 szt.; - op.253 3.Maski ochronne z filtrem FFP 2 - szt.500 4.Maski ochronne z filtrem FFP 3 -szt.174 5.Preparat do dezynfekcji powierzchni dużych w opak. po 300 tabletek -op.140 6.Preparat do dezynfekcji powierzchni małych w op. 5 litrów -op.193 7.Mydło/emulsja antybakteryjne/a op. 5 litrów -op.94 8.Preparat do dezynfekcji rąk w op. 5 litrów -op.150 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert. Złożenie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 ), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-29 - WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych i ochronnych w 2024 roku – zamówienie udzielane w częściach.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia, przedmiotów ochrony indywidualnej
Dodano: 2023-10-10 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-09-27 - Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-123/2023
Dodano: 2023-08-30 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-28 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa peleryn przeciwdeszczowych
Dodano: 2023-07-19