Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony osobistej, środków myjących i dezynfekujących na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 6794220 , fax. 0-29 7421414
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Jana Pawła II 65
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 6794220, fax. 0-29 7421414
    REGON: 29606400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony osobistej, środków myjących i dezynfekujących na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SIWZ. Poniżej skrócony opis: 1.Rękawice jednorazowe nitrylowe lub lateksowe w op. 100 szt. (wielkość: ,,M"- 600 op; ,,L "-178 op) - .op.778 2.Maski medyczne jednorazowe w op. 50 szt.; - op.253 3.Maski ochronne z filtrem FFP 2 - szt.500 4.Maski ochronne z filtrem FFP 3 -szt.174 5.Preparat do dezynfekcji powierzchni dużych w opak. po 300 tabletek -op.140 6.Preparat do dezynfekcji powierzchni małych w op. 5 litrów -op.193 7.Mydło/emulsja antybakteryjne/a op. 5 litrów -op.94 8.Preparat do dezynfekcji rąk w op. 5 litrów -op.150
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert. Złożenie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 ), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach