Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Krakowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-080 Kraków, ul. Pędzichów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 424 61 27, 4246500 , fax. 12 424 61 47, 6345719
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie
    ul. Pędzichów 27
    31-080 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 424 61 27, 4246500, fax. 12 424 61 47, 6345719
    REGON: 17756003950000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Krakowie obejmująca: 1) W zakresie części I - Dostawę fartuchów ochronnych w ilości 11 500 sztuk (zał. 2a do umowy) Fartuchy ochronne powinny spełniać następujące minimalne wymagania : a) wykonany z trwałej i wytrzymałej włókniny, o gramaturze min. 25g/m2, b) fartuch z długim rękawem, zakrywający kolana, c) powinien posiadać troczki do wiązania przy szyi i w pasie pozwalające na dopasowanie rozmiaru, d) rękaw zakończony gumką, e) rozmiar fartucha uniwersalny, f) kolor : biały, zielony lub niebieski.   2) W zakresie części II - Dostawę jednorazowych maseczek medycznych w ilości 47 000 sztuk (zał. 2b do umowy) Maseczki ochronne jednorazowego użytku (medyczne)powinny spełniać następujące minimalne wymagania : a) maseczka musi spełniać wymagania normy EN 14683 dla masek typu II lub IIR, b) wykonana z trójwarstwowej włókniny, c) posiadać gumkę umożliwiającą założenie maseczki na uszy, d) w części środkowej zakładki /harmonijka/ umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy - zakrycie nosa, ust, brody, e) w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa, zapewniające szczelność przylegania, f) rozmiar wyrobu "na płasko" co najmniej 17,5 cm x 9 cm, g) minimalna liczba maseczek w opakowaniu - 50 sztuk. 3) W zakresie części III - Dostawę rękawic jednorazowych nitrylowych w ilości 1 060 opakowań (zał. 2c do umowy) (każde opakowanie po 100 sztuk). Rękawice jednorazowe powinny spełniać następujące minimalne wymagania : a) surowiec : nitryl, b) środek pudrujący : brak, c) kolor: czarny/ niebieski/zielony, d) rozmiar: S w ilości 100 op., e) rozmiar: M w ilości 600 op., f) rozmiar: L w ilości 200 op., g) rozmiar: XL w ilości 160 op., h) wymogi : spełniające normę PN-EN 455, i) każde opakowanie po 100 szt. rękawic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych wymagań w zakresie dotyczącym przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy – wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ; b) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach