Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w 2019 roku

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-220 Narewka, Gruszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6858344 , fax. 85 6858677
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk
    Gruszki 10
    17-220 Narewka, woj. podlaskie
    tel. 85 6858344, fax. 85 6858677
    REGON: 05002671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.browsk.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w roku 2019. 2.Odzież BHP i środki ochrony indywidualnej powinny być zgodne z: a) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173) b) Protokółem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - Odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 - Środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 - Obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 - Odzież ochronna – ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 - Odzież ochronna – wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem – PN-EN 14058:2007 3.Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika. 4.Wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a)nie przewiduje się zaliczek na poczet zamówienia; b)forma zapłaty – jak w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ; c)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów i środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9.00 do 15.00, jak również czynnego minimum w dwie soboty w miesiącu, w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego; d)środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze realizowane będą sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia: - indywidualnie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego na podstawie upoważnienia (w uzgodnionej przez strony formie), wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach i rodzajach sortymentu; e)oświadczenie o zabezpieczeniu punktu wydawania sortów Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym oraz wskaże godziny otwarcia; f) Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; g)sorty odzieży BHP odbierać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego wymienieni w zbiorczym upoważnieniu (zestawieniu) wydanym przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Browsk, będącym załącznikiem do umowy; h)Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów odzieży BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów odzieży, poprzez wyposażenie punktu sprzedaży w przymierzalnię; i)Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane dostawy, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie; j)Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie minimum 80% wartości umowy netto; k)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów odzieży w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu; l)Wykonawca zapewni gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.9 Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 8 pkt 8 ppkt 2 litera a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale 8 pkt 9 ppkt 1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.10 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach