Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW i MATERIAŁÓW DO PROFESJONALNEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALA

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW i MATERIAŁÓW DO PROFESJONALNEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków czystościowych. Przedmiot zamowienia podzielony został na 7 zadań. Zadanie nr 1 Środki czystościowe część A Załącznik Nr 1 - 5 pozycji asortymentowych Zadanie nr 2 Środki czystościowe część B Załącznik Nr 2 - 19 pozycji asortymentowych Zadanie nr 3 Środki czystościowe część C Załącznik Nr 3 - 7 pozycji asortymentowych Zadanie nr 4 Środki czystościowe część D Załącznik Nr 4 - 11 pozycji asortymentowych Zadanie nr 5 Pady do maszyn czyszczących Załącznik Nr 5 - 6 pozycji asortymentowych Zadanie nr 6 Ścierki do czyszczenia powierzchni Załącznik Nr 6 -1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 7 Nakładki do mopa Załącznik Nr 7 - 4 pozycje asortymentowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39831300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 8 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia, jego producenta oraz (jeśli nadano) nazwę własną / numer katalogowy, b. wielkość zamówienia - wyrażona w sztukach lub pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę w kosztorysie wielkości (zabezpieczających co najmniej zapotrzebowanie Szpitala) c. cenę jednostkową netto, d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji oraz łącznie w zadaniu 3) próbki przedmiotu zamówienia w ilościach wskazanych w załączniku nr 5-7 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach