Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Bialska 104
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
REGON: 12810530000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje środki dezynfekcyjne wraz z dzierżawą systemów dozujących. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (Rozdział VII SIWZ) 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 21. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w każdym załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ (oryginał) 4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku: - gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); - Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-04-08 - „Dostawa środków czystości i środków dezynfekcyjnych”
Dodano: 2024-04-02 - ,,Sukcesywna dostawa środków chemicznych, środków czystości i produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w modułach''
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń w Centrum Usług Wspólnych oraz jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-02-08 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu.
Dodano: 2024-01-31 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POTRZEB SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU- BIAŁEJ
Dodano: 2023-07-10 - Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń w Centrum Usług Wspólnych oraz 56 jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych
Dodano: 2023-04-11 - Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
Dodano: 2023-03-24 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla pracowników MZUK w Sosnowcu oraz chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, akcesoriów i artykułów do utrzymania czystości.
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa środków czystości dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o.
Dodano: 2023-01-09