Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
- Data zamieszczenia: 2020-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 14
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i materiałów higienicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego – (wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego) towarów tj. środków czystości i materiałów higienicznych, wymienionych asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości towarów, podane w formularzu cenowym, stanowiące przewidywany zakres dostaw w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy – mają charakter orientacyjny i będą stanowić podstawę do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. 3. Rzeczywista ilość towarów, zlecona do dostawy w ww. okresie może różnić się od ilości określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zapłaci za ilości rzeczywiście zamówionych i dostarczonych towarów, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie – formularzu cenowym. 4. Zamawiający, w celu zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dokumentów zawartych w uwagach do poszczególnych zestawów w załączniku nr 2 – formularz cenowy. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia winny odbywać się sukcesywnie, w pozycjach asortymentowych i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym/mailowym zgłoszeniu. 6. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (oprócz sobót) transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wniesienie towaru do magazynu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje dostaw poszczególnych partii towarów do lokalizacji w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup, ul. K. Miarki 14, 46-082 Kup. 7. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. Łączna ilość zadań – 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa środków czystości i higieny na potrzeby Politechniki Opolskiej
Dodano: 2023-03-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ)
Dodano: 2020-11-23 - Dostawa środków czystości dla Gminy Kluczbork na lata 2021-2022
Dodano: 2020-11-06 - Dostawy profesjonalnej chemii gospodarczej.
Dodano: 2020-09-07 - Dostawy profesjonalnej chemii gospodarczej.
Dodano: 2020-07-22 - Dostawy środków higieny i środków do utrzymania czystości w celach mieszkalnych dla osadzonych
Dodano: 2020-06-24 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATU KLUCZBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROK 2020
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa środków czystości dla Gminy Kluczbork na lata 2019-2020
Dodano: 2018-09-17 - Zakup i dostawa środków czystości
Dodano: 2018-06-28