Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Nadgórna 30/32
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4517620 , fax. 056 17644
- Data zamieszczenia: 2010-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
ul. Nadgórna 30/32 30/32
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4517620, fax. 056 17644
REGON: 00029522500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Zamówienie obejmuje dostawę produktów według zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu. - Ilość i rodzaj asortymentu został określony w zestawieniu rodzajowo ilościowych na Formularzu asortymentu towaru (załącznik nr 1 zadania), który stanowi integralną część Formularza Ofertowego. - Wartość umowy uwzględnia koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw na wskazane miejsce przez Zamawiającego. - Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na własny koszt i ryzyko, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem, w dniach uprzednio uzgodnionych z właściwym pracownikiem DPS Nr 2. - Do każdej dostarczonej partii towaru powinien być załączony dokument zawierający ilość i cenę. Produkty muszą posiadać termin przydatności lub datę minimalnej trwałości. - Ostateczne zapotrzebowanie pracownik Zamawiającego będzie uzgadniał z przedstawicielem Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie na początku każdego tygodnia. - Wykonawca nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym zmieniać ilości oraz asortymentu zamawianego towaru. Uwaga: - zamówienie musi być realizowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami wzoru umowy, zachowując terminy i rodzaj zamawianego asortymentu; - dla prawidłowej oceny wartości ofert Zamawiający przedstawił w Formularzach asortymentu towaru szacunkowe ilości towaru - ilości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z poszczególnego asortymentu, w każdym czasie trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398310006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z systemem dozującym.
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony nr PM-41/2015
Dodano: 2015-10-21 - dostawa środków piorących, dezynfekcyjnych i wzmacniających do prania bielizny szpitalnej wraz z automatycznym systemem dozujacym
Dodano: 2015-07-23 - Przetarg nr PM-27/2014 na dostawę środków piorąco-dezynfekujących
Dodano: 2014-11-28