Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na n/w zadania: - ZADANIE NR 1 – dostawa środków czystości do pojazdów dla Służby Infrastruktury (formularz cenowy i wymagania przedmiotowe zał. nr 5A do SIWZ), - ZADANIE NR 2 – dostawa materiałów eksploatacyjnych, środków czystości do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów dla Służby Samochodowej (formularz cenowy i wymagania przedmiotowe zał. nr 5B do SIWZ), - ZADANIE NR 3 – dostawa profesjonalnej chemii kuchennej dla Służby Żywnościowej (formularz cenowy i wymagania przedmiotowe zał. nr 5 C do SIWZ), - ZADANIE NR 4 – dostawa artykułów higienicznych, opakowań jednorazowych i sprzętu sprzątającego dla Służby Żywnościowej (formularz cenowy zał. nr 5 D do SIWZ, wymagania przedmiotowe zał. nr 6 do SIWZ). - ZADANIE NR 5 – dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego dla Służby Infrastruktury (formularz cenowy i wymagania przedmiotowe zał. nr 5 E do SIWZ, ). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakiej Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 - 30 000,00 zł Zadanie nr 2 – 17 000,00 zł Zadanie nr 3 – 57 000,00 zł, Zadanie nr 4 – 30 000,00 zł Zadanie nr 5 – 32 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w poszczególnych zadaniach zamówienia podstawowego. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 31.12.2019r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Miejscem realizacji zamówienia jest: ZADANIE NR 1 - magazyn służby Infrastruktury znajdujący się na terenie 31 BLT w Poznaniu, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, ZADANIE NR 2 - magazyny służby czołgowo-samochodowej znajdujące się na terenie: - 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, - JW, Zespół Zamiejscowy, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, - JW, Zespół Zamiejscowy, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się w formularzu cenowym dla Zadania nr 2 (Załącznik nr 5B do SIWZ) ZADANIE NR 3 i 4 - magazyn służby żywnościowej znajdujący się na terenie 31 BLT, ZADANIE NR 5 - magazyny służby infrastruktury znajdujące się na terenie: - 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, - JW, Zespół Zabezpieczenia, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego2, - JW, Zespół Zabezpieczenia, 64-100 Leszno, ul. Sienkiewicza2, Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje znajduje się w formularzu cenowym dla Zadania nr 5 (Załącznik nr 5E do SIWZ) Do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Wykonawca. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach