Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wymienionych w załącznikach nr 5 A, B, C, D, E do SIWZ – Formularzach cenowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1 – dostawa środków higieny osobistej dla Sł. Mundurowej (formularz cenowy zał. nr 5A do SIWZ, wymagania przedmiotowe zał. nr 6A do SIWZ), - ZADANIE NR 2 – dostawa materiałów eksploatacyjnych, środków czystości do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów dla Sł. Samochodowej (formularz cenowy i wymagania przedmiotowe zał. nr 5B do SIWZ), - ZADANIE NR 3 – dostawa profesjonalnej chemii kuchennej dla Sł. Żywnościowej (formularz cenowy zał. nr 5 C do SIWZ, wymagania przedmiotowe zał. nr 6 C do SIWZ), - ZADANIE NR 4 – dostawa artykułów higienicznych, opakowań jednorazowych i sprzętu sprzątającego dla Sł. Żywnościowej (formularz cenowy zał. nr 5 D do SIWZ, wymagania przedmiotowe zał. nr 6 D do SIWZ). - ZADANIE NR 5 – Dostawa środków czystości i artykułów higienicznych dla Służby Infrastruktury (formularz cenowy i wymagania przedmiotowe zał. nr 5 E do SIWZ, ). Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakiej Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przez podanie nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanym w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i producenta produktu równoważnego w załączniku NR 5 do SIWZ w kolumnie „nazwa i producent oferowanego produktu”. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 - 72 000,00 zł Zadanie nr 2 – 17 540,00 zł Zadanie nr 3 – 49 500,00 zł, Zadanie nr 4 – 8 000,00 zł Zadanie nr 5 – 51 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w poszczególnych zadaniach zamówienia podstawowego. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2018r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Miejscem realizacji zamówienia jest: ZADANIE NR 1 - magazyn służby mundurowej znajdujący się na terenie 31 BLT w Poznaniu, ul. Silniki 1, ZADANIE NR 2 - magazyny służby czołgowo-samochodowej znajdujące się na terenie: - 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, - JW, Zespół Zamiejscowy, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, - JW, Zespół Zamiejscowy, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje dla Zadania nr 2 znajduje się w formularzu cenowym dla Zadania nr 2 (Załącznik nr 5B do SIWZ) ZADANIE NR 3 i 4 - magazyn służby żywnościowej znajdujący się na terenie 31 BLT, ZADANIE NR 5 - magazyny służby infrastruktury znajdujące się na terenie: - 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, - JW, Zespół Zabezpieczenia, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego2, - JW, Zespół Zabezpieczenia, 64-100 Leszno, ul. Sienkiewicza2, Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne lokalizacje dla Zadania nr 5 znajduje się w formularzu cenowym dla Zadania nr 5 (Załącznik nr 5E do SIWZ) Do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Wykonawca. Zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, produkty wyszczególnione w ZADANIU NR 1 powinny posiadać zgodnie z systemem GS1 kody kreskowe EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniach producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru. Wykonawca zobowiązany jest do znakowania kodem kreskowym przedmioty objęte zamówieniem, zgodnie z „Wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu służby mundurowej dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ – dotyczy tylko zad. Nr 1. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8.00 do 13.00 wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiały każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów oraz numer umowy. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załącznikach nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach