Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2014-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu w ramach projektu pt.: Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa; współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach projektu pt.: Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa; współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. II. Zamawiający podzielił zamówienia na 3 części. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na jedną albo więcej części. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. III. Szczegółową charakterystykę, ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacjach (tabelach) asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1 - 1.3. do SIWZ): III.1. Część 1 postępowania: dostawa profesjonalnych urządzeń wraz z oprogramowaniem i kompletem przewodów przeznaczonych do kopiowania i programowania kluczyków, pozwalające na odczyt danych identyfikujących pojazd zapisanych w dostępnych na rynku transponderach i modułach pamięci kluczyków samochodowych m.in. odczyt oznaczeń VIN. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej (załącznik numer 1.1. do SIWZ). III.2. Część 2 postępowania: dostawa profesjonalnego interfejsu wraz z oprogramowaniem oraz kompletem oprzyrządowania i przewodów podłączanego do komputera, umożliwiającego odczyt danych zapisanych w urządzeniach elektronicznych samochodów co najmniej marek: VAG Group, BMW, Mercedes oraz Opel. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej (załącznik numer 1.2. do SIWZ). III.3. Część 3 postępowania: dostawa aparatu cyfrowego. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej (załącznik numer 1.3. do SIWZ). IV. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: IV.1. 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego). IV.2. 38651000-3 - Aparaty fotograficzne. V. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VI. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego. Postępowanie Nr WCH.2420.19.2016.HS
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na trzy części: 1. Część nr 1 - Sukcesywna dostawa plastikowych wyrobów laboratoryjnych, 2. Część nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych, 3. Część nr 3 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach.
Dodano: 2016-05-18 - Postępowanie nr UMW / AZ / PN - 25 / 16 na: Dzierżawa aparatury naukowej na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10
Dodano: 2016-04-25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYPOSAŻENIA DO LABORATORIUM I ZESTAWÓW SZKOLENIOWYCH nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-11 - UMW / AZ / PN - 17 / 16 - Dzierżawa aparatury naukowej na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10
Dodano: 2016-03-16 - UMW / AZ / PN - 14 / 16 - Dzierżawa aparatury naukowej na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10
Dodano: 2016-03-07 - ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU REGAŁÓW I KLATEK DO HODOWLI MYSZY LABORATORYJNYCH
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa materiałów zużywalnych optycznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o. (nr FZ.271.6.2016.D.PN)
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i patomorfologicznego - dogrywka. USK/DZP/PN - 206/2015
Dodano: 2015-12-18 - ROZBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU REGAŁÓW I KLATEK DO HODOWLI MYSZY LABORATORYJNYCH
Dodano: 2015-12-11