Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy ogłasza przetarg
- Adres: 28-130 Stopnica, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 779 052 , fax. 413 779 052
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy
ul. Kazimierza Wielkiego 23
28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
tel. 413 779 052, fax. 413 779 052
REGON: 26011444600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spstopnica.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu TIK oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy w ramach projektu: „TIK – TAK! Rozwój kompetencji informacyjno – komunikacyjnych oraz zakup narzędzi Informatycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie nr 1: Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu „TIK – TAK! Rozwój kompetencji informacyjno–komunikacyjnych oraz zakup narzędzi Informatycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy” Zadanie nr 2: Przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów i nauczycieli z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy, w tym certyfikowanych szkoleń ECDL w ramach projektu „TIK – TAK! Rozwój kompetencji informacyjno – komunikacyjnych oraz zakup narzędzi Informatycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla - zadania nr: 1 w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - zadania nr: 2 w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: - pieniądzu (nr konta 64 8519 0005 0010 0010 0322 0008 ) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). 3. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.spstopnica.pl/ informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do SIWZ – wyłącznie dla zadania nr 1 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia-( jeśli dotyczy). 5. Dowód wniesienia wadium. ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR). Dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (przed jej podpisaniem) Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu: 1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Zamawiający żąda umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 2) Złożenie dokumentów (kart katalogowych, certyfikatów i atestów) oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku dokumentów w języku obcym, należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. Umowa zostanie podpisana dopiero po dokonaniu pozytywnej weryfikacji ww. dokumentów pod kątem ich zgodności z dokumentacją przetargową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i wyposażenia w ramach projektu: Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Gnojno”
Dodano: 2024-02-19 - "Dom Kultury 2.0"
Dodano: 2023-07-10 - „Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”
Dodano: 2022-12-28 - Dostawa 9 sztuk laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-11-29 - „Dostawa sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu w ramach grantów „Polska Cyfrowa”
Dodano: 2022-08-22 - „Zakup laptopów dla Gminy Dwikozy w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-12 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem w ramach programu „Granty PGR” Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-07-20 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-07-02 - Zakup laptopa w związku z art.6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-06-28 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1842)
Dodano: 2021-06-17