Przetargi.pl
Dostawa sprzętu TIK dla Gminy Solina w ramach projektu pn. „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły”

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 000687563
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu TIK dla Gminy Solina w ramach projektu pn. „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt) w ramach projektu partnerskiego „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. W zakres zamówienia wchodzi dostawa: laptopów dla nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktycznych - 11 szt., laptopów dla uczniów do pracowni szkolnych - 48 szt., sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych – 5 szt., zasilacze awaryjne - UPS - 2 szt., router - 2 szt., punkty dostępowe – 8 szt., tablica interaktywna - zestaw z video projektorem i oprogramowaniem – 4 kpl., aparat fotograficzny cyfrowy - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) znajduje się w załączniku 4 do SIWZ. Miejsce spełnienia świadczenia: 1) Szkoła Podstawowa im. Józefa Blizińskiego w Bóbrce, Bóbrka 50, 38-623 Lesko, 2) Szkoła Podstawowa im. Księdza Franciszka Stopy w Myczkowie, Myczków 109, 38-610 Polańczyk, 3) Szkoła Podstawowa im. Księdza Jana Siuzdaka w Wołkowyi, ul. Szkolna 7, 38-610 Polańczyk. w ilości oraz w zakresie właściwym dla każdej placówki oświatowej (zgodnie z OPZ). Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed dniem podpisania umowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, kompletny, sprawny technicznie oraz posiada wszelkie niezbędne aprobaty, certyfikaty i spełniał wymagane normy. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania wszelkich kosztów związanych z: 1) zakupem sprzętu interaktywnego , multimedialnego, komputerowego oraz oprogramowania, laptopy gotowe do pracy (z zainstalowanym systemem, pakietem biurowym), 2) dostawą, instalacją, konfiguracją oraz uruchomieniem sprzętu w docelowym miejscu eksploatacji, 3) świadczeniem usług gwarancyjnych i serwisowych dla dostarczonych urządzeń na warunkach określonych we wzorze umowy. - odnośnie urządzeń sieciowych, i urządzeń pracujących w sieci - Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy wykona całość prac związanych z zaprojektowaniem, dostarczeniem, zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego w ramach niniejszego zamówienia sprzętu. W szczególności do zakresu prac instalacyjnych należy wykonanie sieci przewodowej i bezprzewodowej w wskazanych placówkach oświatowych umożliwiającej dostęp do Internetu, w szczególności sal lekcyjnych, korytarzy, pokoju nauczycielskiego zgodnie z opisem w OPZ. W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu lub oprogramowania o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień gwarancyjnych i licencyjnych. Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania pozytywnego protokołu odbioru końcowego. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy sprzętu. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, to wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania Zamawiającego. Wykonawca, który w złożonej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, odbiorów, rozliczeń, gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach