Gmina Fredropol ogłasza przetarg
- Adres: 37734 Fredropol, Fredropol
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 719 818 , fax. 166 719 818
- Data zamieszczenia: 2017-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Fredropol
Fredropol 15
37734 Fredropol, woj. podkarpackie
tel. 166 719 818, fax. 166 719 818
REGON: 53882800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fredropol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu TIK dla Gminy Fredropol w ramach projektu pn. „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt ) w ramach projektu partnerskiego „OMNIBUS -kompleksowy program rozwoju szkoły’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach : Szkoła Podstawowa w Fredropolu, Szkoła Podstawowa w Huwnikach. Przedmiot zamówienie będzie dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego pracowni dydaktycznych. Zakres zamówienie obejmuje dostawę : Laptop dla nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktycznych 15 szt , Laptop dla uczniów do pracowni szkolnych 15 szt , Zestaw multimedialny - tablica interaktywna z projektorem krótkoogniskowym 4 kpl ,zestaw :urządzenie bezpieczeństwa sieciowego ( UTM )kontroler WLAN z3 punktami dostępu 2kpl ,Tablet32 szt , Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor 2 szt. , Projektor multimedialny -2 szt ,Ekran do projektora – 2 szt , Odtwarzacz audio CD z głośnikami – 1szt. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed dostarczeniem oraz nie był używany.W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu lub oprogramowania o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień gwarancyjnych i licencyjnych. Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy sprzętu . W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu. Cały zaoferowanysprzęt powinien posiadać deklarację CE – deklaracja ConformitéEuropéenne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zwany dalej SOPZ) znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ. Zestawienie miejsca oraz zakresu dostaw do poszczególnych jednostek oświatowych biorących udział w projekcie zostały określone w załączniku 9 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia –nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 9 do SIWZ. b) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 6.2 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej 1) Zamawiający, w dniu w którym oferty zostaną otwarte , niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: 1) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu oraz, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.3 – w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu , o którym mowa w pkt 6.1 ppkt 2 lit.b SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń elektronicznych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).
Dodano: 2023-06-20 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - dostawa komputerów przenośnych-2
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-05-29 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR
Dodano: 2022-12-30 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-12-13 - WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR
Dodano: 2022-10-13 - Zakup uzupełniający notebooków z projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-10-05 - Zakup sprzętu komputerowego dla dzieci byłych pracowników po PPGR
Dodano: 2022-09-07 - Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
Dodano: 2021-01-21