Przetargi.pl
Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 457 , fax. 896 252 457
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 457, fax. 896 252 457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu TIK dla 8 OWP (ośrodki wychowania przedszkolnego tj. przedszkola i oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych) w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu dla poszczególnych placówek wymienionych w ust. 3, wraz z jego montażem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu pracowników OWP, zapewnieniem serwisu, gwarancji i rękojmi, przy czym minimalny okres na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące gwarancji i 24 miesiące rękojmi od wydanych rzeczy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego Jednocześnie wydłużenie wskazanych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. 2. Przez sprzęt TIK należy rozumieć: 1) 8 szt. tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, okablowaniem i uchwytem do powieszenia tj. po 1 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, 2) 8 szt. rzutników multimedialnych wraz z okablowaniem i uchwytem do powieszenia tj. po 1 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, 3) 128 szt. tabletów z oprogramowaniem tj. po 16 szt. dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, 4) 8 szt. szafek do przewożenia i ładowania tabletów tj. po 1 szt. szafki dla każdego OWP zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 3. Miejscem dostawy sprzętu jest 8 następujących OWP: 1) Przedszkole nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica, 2) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica, 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica, 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica, 5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica, 6) Szkoła Podstawowa im. prof. Romana Kobendzy w Łynie, Łyna 26, 13-100 Nidzica, 7) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Mikołajczyka w Rączkach, Rączki 30, 13-100 Nidzica, 8) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Napiwodzie, Napiwoda 25a, 13-100 Nidzica. 4. Dostarczany sprzęt i urządzenia powinny być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 5. Dostawy i prace montażowe należy przeprowadzić w sposób umożliwiający działalność OWP oraz zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników każdego z 8 OWP z zakresu obsługi i działania dostarczanego sprzętu i urządzeń. 7. Cena urządzeń i sprzętu powinna uwzględniać koszt pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Usługi nie mogą stanowić odrębnych pozycji na fakturze. 8. Wystawienie faktury za dostarczony sprzęt może nastąpić dopiero po jego dostawie, montażu i przeszkoleniu pracowników w każdym OWP, czego potwierdzeniem będzie protokół dostawy zatwierdzony przez Wykonawcę oraz dyrektora każdego OWP, którego wzór Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 9. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia tj. każde z urządzeń wskazanych w ust. 2 posiadało w widocznym miejscu oznakowanie np. w formie naklejki (projekt oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym) zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020”. 10. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przy określeniu przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy handlowe, oznacza to, że dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazane przez Zamawiającego przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w minimalnych wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1) formularz ofertowy wraz z zawartymi w nim oświadczeniami stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ ; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do oferty odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego, 3) pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach