Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO ORAZ DŹWIĘKOWEGO

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO ORAZ DŹWIĘKOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO ORAZ DŹWIĘKOWEGO, ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 32324600-6 (Telewizory cyfrowe) 32324400-4 (Anteny telewizyjne) 32351000-8 (Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo) 32310000-9 (Odbiorniki audycji radiowych) 32322000-6 (Urządzenia multimedialne) 32341000-5 (Mikrofony) 32342100-3 (Słuchawki) 32342412-3 (Głośniki) 32342450-1 (Rejestratory głosu) 32343100-0 (Wzmacniacze częstotliwości akustycznych) 32344210-1 (Sprzęt radiowy) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Część 1: Sprzęt telewizyjno/radiowe, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; Część 2: Sprzęt audio, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; Część 3: Sprzęt dźwiękowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca udzieli na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia min. 24 miesięcy gwarancji (max. 60 m-cy) licząc od terminu odbioru jakościowego przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje sprzęt/artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, o parametrach jakościowych równorzędnych lub lepszych od wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 11. 5. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy wolny od wad i nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w załączniku nr 1 do SIWZ, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 6. Swobodne sprawdzenia sprzętu pod kątem jego sprawności technicznej przed podpisaniem protokołu odbioru dostawy odbędzie się w ciągu 3 dni roboczych od dostawy sprzętu do magazynu. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do momentu podpisania przez osobę ze strony Zamawiającego protokołu odbioru dostawy. 8. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z przynależną do niego dokumentacją techniczną, tj. kartą gwarancyjną oraz instrukcją obsługi w jęz. polskim. W przypadku, kiedy producent dla swojego sprzętu nie opracował karty gwarancyjnej, Wykonawca załączy wykaz takiego sprzętu, dla którego, dokument zakupu (faktura) stanowi podstawę reklamacji. Wykaz sprzętu stanowić będzie załącznik nr 4 do Projektu Umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych. 10. Dostarczony sprzęt winien być kompletny, zgodny z ukompletowaniem opcjonalnym dla danego modelu oraz ukompletowaniem wyszczególnionym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Zamawiający nie wyraża zgody, aby w celu dostosowania sprzętu do parametrów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia rozbudować sprzęt o elementy, które nie zostały użyte podczas produkcji sprzętu. 12. Dostarczony sprzęt będzie oznakowany kodem kreskowym, zgodnie z: Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (poz. 11) dokument dostępny pod adresem: http://www.dz.urz.mon.gov.pl/dziennik/pozycja/decyzja-11-decyzja-nr-3mon-z-dnia-3-stycznia-2014-r-w-sprawie-wytycznych-okrestajacych-wymagania-w-zakresieznakowania-kodem-kreskowym-wyrobow-dostarc/. 13. Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystanie z prawa opcji w dowolnym momencie, w trakcie realizacji umowy informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszczalne jest udzielanie prawa opcji po cenach zaoferowanych w wykazie cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji tj. w ilościach wskazanych w wykazach cenowych, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 15. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa jednego egz. sprzętu audio video, audio oraz sprzętu dźwiękowego nie może przekraczać kwoty 3.500,00 zł. brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający dla Części 2,3 nie wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do postępowania w zakresie Części 1, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 z dopiskiem wadium sprawa nr 16/ZP/D/WYCH/2018 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14.W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15.Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach