Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „CZAS – Centra Zainteresowań Ambitnych Seniorów”

Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża ogłasza przetarg

  • Adres: 20-323 Lublin, Puchacza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 532 08 27
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
    Puchacza 6
    20-323 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 532 08 27
    REGON: 007023731-00510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pck.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „CZAS – Centra Zainteresowań Ambitnych Seniorów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „CZAS – Centra Zainteresowań Ambitnych Seniorów”. 2.2. Celem projektu jest przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji osób starszych z terenu woj. lubelskiego, a także ich aktywizacja, poprzez objęcie usługami opiekuńczymi w formie stacjonarnej opieki dziennej grupy min. 450 osób (360 K, 90 M) zagrożonych wykluczeniem społecznym, niesamodzielnych, w wieku 60 lat i więcej z obszaru woj. lubelskiego, w ramach 15 Klubów Seniora funkcjonujących pn. Centra Zainteresowań Ambitnych Seniorów prowadzonych w: Lublinie, Zamościu, Chełmie, Łukowie, Lubartowie, Tomaszowie Lubelskim, Kraśniku, Biłgoraju, Dęblinie, Hrubieszowie, Opolu Lubelskim, Radzyniu Podlaskim, Puławach, Świdniku, Włodawie. Cel główny zostanie osiągnięty do 31.12.2021 r. 2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.3.1. dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, 
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1, 2, 3a 
i 3b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym: 1) trójnóg – laska z trzema punktami podparcia - 60 sztuk, 2) czwórnóg – laska z trzema punktami podparcia - 60 sztuk, 3) łóżko medyczne – łóżko elektryczne rehabilitacyjne - 60 sztuk, 4) materac przeciwodleżynowy - rurowy materac zmiennociśnieniowy - 100 sztuk, 5) chodzik – podpórka czterokołowa aluminiowa - 100 sztuk, 6) balkonik przestawny do wstawania, z dwoma kółkami - 100 sztuk, 7) wózek inwalidzki – podróżny wózek inwalidzki - 100 sztuk, 8) ssak medyczny elektryczny - 40 sztuk, 9) podpórka 2-kołowa - 60 sztuk, 10) przenośny koncentrator tlenu – 40 sztuk, 11) stolik przyłóżkowy – 60 sztuk, 12) kule ortopedyczne – para kul z anatomicznie wyprofilowaną częścią dłoniową – 100 sztuk, 13) ortezy różne – 200 sztuk, z czego: − orteza stawu barkowego – 35 sztuk, − orteza stawu skokowego – 35 sztuk, − orteza stawu biodrowego – 25 sztuk, − orteza stawu nadgarstkowego – 40 sztuk, − orteza stawu łokciowego – 35 sztuk, − orteza stawu kolanowego – 30 sztuk, 14) tablica do ćwiczeń manualnych dłoni i nadgarstka – 20 sztuk, 15) rotor rehabilitacyjny – 40 sztuk, 16) mata masująca – 60 sztuk, 17) inhalator ultradźwiękowy – 60 sztuk, 18) podnośnik wannowy – 40 sztuk, 19) pionizator statyczny – 20 sztuk, 20) podnośnik elektryczny – 20 sztuk, 2.3.2. szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu, 2.3.3. dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji 
w języku polskim, 2.3.4. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 2.3.5. gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. 2.4. Miejsce dostawy: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Lublin, ul. Bursaki 17, 20-150 Lublin. Uwaga: Dla każdego wyposażenia objętego projektem Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł i zero groszy). 1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem 
na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Millennium Bank SA nr rachunku: 79 1160 2202 0000 0002 4987 5844 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: 8/CZAS/2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 1.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 1.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową 
i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 1.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 1.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 1.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 1.8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 3a do SIWZ, c) Opis oferowanego sprzętu zgodnie z Załącznikiem Nr 3b do SIWZ, Załączniki te stanowią integralne elementy oferty i nie podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. d) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach