Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień CPV: 37441300-4, 37440000-4, 37441000-1, 31516000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego w dalszej części SIWZ - sprzętem. 3. Dostawa sprzętu na adres: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 6, 80-952 Gdańsk. 4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2b (do SIWZ) - opis przedmiotu zamówienia. 5. Sprzęt musi: 1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2b (do SIWZ) - opis przedmiotu zamówienia, 2) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy; pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) w dniu składania ofert, nie być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6) mieć dołączoną do sprzętu, wykorzystującego energię, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 31.10.2012 r. poz. 1203) - wejdzie w życie 01.02.2013 r.), 7) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, którego przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 6. Spełnienie wymagań technicznych dla oferowanego sprzętu musi być potwierdzone załączonym do oferty opisem lub specyfikacją techniczną pochodzącą od producenta lub dystrybutora sprzętu. 7. Gwarancja: nie krótsza niż wskazana w załączniku nr 2b do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych pozycji. 8. Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 9. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze technicznym sprzętu i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 10. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 11. Wykonawca zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej (w szczególności uniemożliwiającej korzystanie z sprzętu zgodnie z przeznaczeniem) awarii w okresie gwarancji - w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 12. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Świadczenie to może być potrącone z bieżących należności Wykonawcy (bez względu na tytuł należności). 13. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 14. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2) braku dostarczenia ze sprzętem któregokolwiek z dokumentów: podpisanego protokołu zdawczo - odbiorczego, podpisanej karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi, 3) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 15. Wykonawca musi zapewnić: 1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy, 2) transport oraz rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) dołączenie oprogramowania systemowego sprzętu, 4) montaż, instalację, uruchomienie sprzętów, 5) obsługę gwarancyjną, 6) że dostarczony sprzęt jest, przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej, i jest wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, 7) że dostarczy wraz z fakturą VAT podpisany przez Wykonawcę protokół zdawczo - odbiorczy, podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi, 8) że poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu. 16. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego ilub elektronicznego). 17. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach. 18. Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta. 19. Producent sprzętu ma spełniać normę zarządzania środowiskowego ISO 14001:2004. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374413004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach