Przetargi.pl
Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego przy Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy w ramach projektu pn.: "Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców gminy Świlcza"

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 36072 Świlcza, Świlcza 168
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8560338, 017 8670145 , fax. 178 670 157
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Świlcza 168
    36072 Świlcza, woj. podkarpackie
    tel. 017 8560338, 017 8670145, fax. 178 670 157
    REGON: 69001030800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swilcza.i-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego przy Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy w ramach projektu pn.: "Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców gminy Świlcza"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego przy Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy w ramach projektu pn.: "Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców gminy Świlcza" w zakresie: 1. Skuter inwalidzki elektryczny - 2 szt. 2. Lampa do światłoterapii ze statywem - 1 szt. 3. Łóżko rehabilitacyjne zdalnie sterowane - 28 szt. 4. Podnośnik pacjenta - 3 szt. 5. Wózek inwalidzki składany - 10 szt. 6. Krzesło toaletowe - 10 szt. 7. Orteza stawu biodrowego - 2 szt. 8. Orteza stawu skokowego - 2 szt. 9. Orteza kończyny dolnej - 2 szt. 10. Orteza stawu barkowego - aparat odwodzący kończynę górną - 2 szt. 11. Ergometr elektromagnetyczny - wioślarz - 2 szt. 12. Bieżnia elektryczna - 3 szt. 13. Krąg przeciwodleżynowy gumowy - 10 szt. 14. Rotor rehabilitacyjny - 3 szt. 15. Stabilizator kolana - 2 szt. 16. Materac mata masująca - 10 szt. 17. Materac pneumatyczny rurowy - 20 szt. 18. Elektrostymulator - 2 szt. 19. Pas lędźwiowy ortopedyczny - 3 szt. 20. Rolmasaż - 3 szt. 21. Szyny najazdowe - 2 szt. 22. Orbitrek - 3 szt. 23. Elektrostymulator - masażer - 2 szt. 24. Rower magnetyczny poziomy - 4 szt. 25. Stepper skrętny - 4 szt. 26. Rower rehabilitacyjny - 3 szt. 27. Poduszka ortopedyczna - 7 szt. 28. Materac zmiennociśnieniowy przeciwodleżynowy - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w pok. nr 18 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 72 9159 1023 2005 5001 4969 0001 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku GOPS.261.9.2017 Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w pok. nr 18 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach