Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego pn. Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Poddębkickim Centrum Zdrowia w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99200 Poddębice, ul. Mickiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50 , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16
    99200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego pn. Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Poddębkickim Centrum Zdrowia w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Poddębickim Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. Sprzęt zostanie zakupiony dzięki dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Umowa o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0317/18-00 z dnia 18.10.2018 r. w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. 2. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV: 33.10.00.00-1, 33.19.50.00-3, 33.18.21.00-0, 33.15.74.00-9, 33.19.40.00-6, 33.15.70.00-5, 33,17.00.00-2, 33.17.00.00-2, 33.19.00.00-8. 3. Wykonawca dostarczy sprzęt określony: w Pakiecie nr 1: - Kardiomonitor kpl. 1, w Pakiecie nr 2: Defibrylator kpl. 2, w Pakiecie nr 3: Respirator kpl. 2; w Pakiecie nr 4: Aparat do szybkiego przetaczania płynów kpl. 2; w Pakiecie nr 5: Kapnograf kpl. 1; w Pakiecie nr 6: Aparat do znieczulania kpl. 1; w Pakiecie nr 7: Zestaw do trudnej intubacji kpl. 1; w Pakiecie nr 8: Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta kpl. 1. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności musi być złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz parametry techniczne sprzętu medycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, terminu płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także m.in. informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy oraz parametry techniczne sprzętu medycznego. 3) Świadczenia wymienione w rozdziale VI 1a i 2a niniejszej SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 7) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach