Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 13 pakietach

Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0172271222 , fax. 0172271233
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ
    Grunwaldzka 4
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 0172271222, fax. 0172271233
    REGON: 000304504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 13 pakietach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa obejmuje: Pakiet 1 – igły , kaniule, przyrządy do przetaczania – 19 pozycji. Pakiet 2 – cewniki , katetery i inne zestawy operacyjne, materiały do zabezpieczeń operacyjnych - 32 pozycji. Pakiet 3 – różny sprzęt medyczny, gąbki, rękawice, czepki – 52 pozycje. Pakiet 4 – strzykawki 1x użytku – 11 pozycji. Pakiet 5 – przyrządy do przetoczeń (bezpieczne), kaniule - 5 pozycji Pakiet 6 – sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych - 15 pozycji Pakiet 7 – wkłady do ssaków, dreny, rurki tracheotomijne, cewniki Foleya, cewniki zewnętrzne. – 19 pozycji Pakiet 8 – różny sprzęt medyczny- aplikatory, szczoteczki, łyżki do laryngoskopu - 6 pozycji, Pakiet 9 – różny sprzęt medyczny- - 10 pozycji, Pakiet 10 – system do zbiórki stolca - 2 pozycje Pakiet 11 – materiały urologiczne jednorazowe wraz z użyczeniem sprzętu - 13 pozycji Pakiet 12 – sprzęt medyczny ,, bezpieczny - 2 pozycje Pakiet 13 - elektrody do resektoskopów - 7pozycji 2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: a) deklarację zgodności CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub oświadczenie, że nie jest ono wymagane, b) wpis do rejestru wyrobów medycznych z kraju pierwszego wprowadzenia do obrotu na terenie UE. c) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1)Zaoferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy. 2)Produkty powinny zostać należcie zabezpieczone, aby nie utraciły najwyższej jakości i wymaganych parametrów technicznych, w szczególności należy zwrócić uwagę na: - mieć określony ogólny okres ważności do użycia ( min. 9 miesięcy od daty dostawy ) - okres ważności musi wynikać z dokumentów dołączonych do dostarczanych partii towarów, w szczególności wystarczająca jest należycie opisana etykieta produktu. - w przypadku proponowania produktów w innych opakowaniach niż podane w SIWZ Wykonawca dokona odpowiedniego przeliczenia. - opakowanie jednostkowe musi zawierać numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub dokumencie dostawy, mającego zastosowanie dla wyrobów danego typu. - napisy i etykiety opakowania jednostkowego muszą być w języku polskim. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia . 5)Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.szpital.kolbuszowa.pl zakładka Przetargi ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY ETAP SKŁADANIA OFERT: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy do poszczególnych Pakietów - załącznik Nr 4. do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 3. Oświadczenie przedmiotowe sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach