Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-235 Torzym, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 416 300 , fax. 68 341 30 40
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 52
    66-235 Torzym, woj. lubuskie
    tel. 683 416 300, fax. 68 341 30 40
    REGON: 80467187000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku drobnego sprzętu medycznego, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego (Magazyn sprzętu medycznego) wraz z wniesieniem odpowiednio w terminie maksimum 10 dni od złożenia zamówienia. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 23 zadania. Zamawiający dopuszcza inną niż wskazana przez Zamawiającego ilość sztuk poszczególnych asortymentów w opakowaniach zbiorczych, przy jednoczesnym przeliczeniu ilości sztuk tak, aby była ona zgodna z ilością sztuk wymaganą przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe, o udowodnionej równoważności technologicznej ). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wymagany termin gwarancji dla asortymentu - 12 miesięcy od dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Inne dokumenty niewymienione w pkt. 1-6 - [Dokumenty składane wraz z ofertą za wyjątkiem pkt. 7.1 oraz pkt. 7.3] 7.1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści określonej – załącznik nr 5 do SIWZ (w wersji elektronicznej na adres: d.jurkiewicz@sz[pitaltorzym.pl ) w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zmawiającego o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy PZP) 7.2. pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie. 7.3. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP - przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.4. formularz cenowy na podstawie – załącznik nr 2 do SIWZ (wersja papierowa oraz wersja elektroniczna [zapis danych w formacie XLS] – UWAGA: Zamawiający dopuszcza przesłanie formularza w wersji elektronicznej na adres email: d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl; - po terminie składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach