Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
    REGON: 220415305
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety: Pakiet nr 1 – Videokolonoskop – 1 szt.; Pakiet nr 2 – Zestaw kardiomonitorów (6 szt.) +centrala – 1 zestaw; Pakiet nr 3 – Diatermia argonowa – 1 szt. Pakiet nr 4 – Myjnia do kaczek i basenów – 2 szt.; Pakiet nr 5 – Macerator – 3 szt.; Pakiet nr 6 – Lóżka szpitalne - 5 szt. + szafki przyłóżkowe – 2 szt.; Pakiet nr 7 – Wózek do transportu chorych – 1 szt. Pakiet nr 8 – Videogastroskop – 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.1-2.8 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: 1. Videokolonoskop 1 szt. Pracownia endoskopii, szpital Malbork 2. Zestaw kardiomonitorów (6 szt.) +centrala 1 zestaw Oddział chirurgii ogólnej, szpital Malbork 3. Diatermia argonowa 1 szt. Pracownia endoskopowa, szpital Malbork 4. Myjnia do kaczek i basenów 1 szt. Oddział chirurgiczny, szpital Malbork, 1. szt. Oddział chorób wewnętrznych, szpital Nowy Dwór Gdański 5. Macerator 1 szt. Oddział anestezjologii i intensywnej terapii, szpital Malbork, 1 szt. Oddział neonatologiczny, szpital Malbork, 1 szt. Oddział pediatryczny, szpital Malbork 6. Łóżka szpitalne 5 szt. Oddział położniczo-ginekologiczny, szpital Malbork, Szafki przyłóżkowe 2 szt. 7. Wózek do transportu chorych 1 szt. Oddział chirurgiczny, szpital Malbork 8. Videogastroskop 2 szt. Pracownia endoskopowa, szpital Malbork b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne); c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015, poz. 876, z późn. zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Oferowane urządzenia muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. 7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące. 9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach