Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część I.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2018-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i niemedycznego mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. Numer umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 -2020: UDA-RPSL.08.03.02-24-086G/17-00. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Łóżko specjalistyczne wielofunkcyjne (szt. 1) Część Nr 2 - Łóżko elektryczne wielofunkcyjne (szt. 12) Część Nr 3 - Lampy doświetlające (szt. 60) Część Nr 4 - Wózki inwalidzkie (szt. 50) Część Nr 5 - Podnośniki elektryczne (szt. 30) Część Nr 6 - Stoły rehabilitacyjne elektryczne (szt. 30) Część Nr 7 - Ergonomiczne krzesła obrotowe (szt.128) Część Nr 8 - Odśnieżarki (szt. 2) Część Nr 9 - Zamiatarki (szt. 2) Część Nr 10 - Wózki serwisowe do sprzątania (szt. 30) Część Nr 11 - Odkurzacze na mokro i sucho (szt. 4) Część Nr 12 - Lasery krzyżakowe (szt. 6) Część Nr 13 - Patelnie uchylne na stelażu (szt. 4) Część Nr 14 - Wózki z bemarem (szt. 30) Część Nr 15 - Wózki magazynowe (szt. 4) Część Nr 16 - Szorowarki do podłóg (szt. 3) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 7 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 16 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 8 i Załączniku Nr 9 do SIWZ - wzór umowy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część lub na cały przedmiot zamówienia. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 33100000-1; 33192120-9; 33167000-8; 33193120-6; 33192200-4; 39130000-2; 29523130-0; 34144431-8; 42900000-5; 39713430-6; 38300000-8; 39221180-2; 29842000-0; 34912100-4; 39713420-3 8. Ilekroć w niniejszej SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, który charakteryzuje produkt, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem medycznym. 9. Zamówienie jest wspófinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02-24-086G/17-00 o dofinasowanie projektu: ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” 10. Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy PZP zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów, dotyczy to również podwykonawców.. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla Części, na które składana jest oferta (dot. Części od nr 1 do nr 16). 3) Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne oferowanego asortymentu, sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ, odpowiednio dla Części na które składana jest oferta (dot. Części od nr 1 do nr 16). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP). Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach