Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18400 Łomża, ul. Akademicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 155 953 , fax. 862 156 601
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14
18400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 862 155 953, fax. 862 156 601
REGON: 45120274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do Sali ALS + BLS Centrum Symulacji Medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Sali ALS + BLS Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału: 1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa plecaka ratowniczego Przedmiotem zamówienia jest dostawa plecaka ratowniczego do Sali ALS + BLS w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa defibrylatora Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora do do Sali ALS + BLS w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa zestawu drobnego sprzętu medycznego Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu drobnego sprzętu medycznego do Sali ALS + BLS w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa defibrylatora automatycznego treningowego AED Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora automatycznego treningowego AED do Sali ALS + BLS w ilości 1 szt. w ilości 3 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 4. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 5. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Wiejska 16, 18-400 Łomża. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2024-04-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Anestezjologii
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka.
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa implantów kręgosłupowych
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-06-07 - „Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych - uzupełnienie”
Dodano: 2023-04-19 - Dzierżawa 12 aparatów do hemodializy wraz z asortymentem jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ SP ZOZ w Łapach.
Dodano: 2023-03-28