Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04749 Warszawa, ul. Bursztynowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
ul. Bursztynowa 2
04749 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
REGON: 1066985300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Zadania w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo w załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych. 3. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 9. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ. 11. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 12. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111710-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami – Formularzami Cenowymi. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 1.5 W celu dokonania oceny kryterium „jakość” Wykonawca złoży wraz z ofertą: a) jedną sztukę oferowanego asortymentu (Zadanie 1 poz. 1; Zadanie 2 poz. 1 i 2). Każdy produkt musi znajdować się w oryginalnym, sterylnym opakowaniu handlowym. Na każdym opakowaniu należy umieścić nazwę Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz zapisem „Próbki do przetargu na dostawę sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych, znak sprawy D-8/N/18”. b) szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: prospekty, foldery, ulotki, materiały informacyjne w języku polskim potwierdzające parametry wymagane oraz oceniane określone w SIWZ dla przedmiotu zamówienia (karty należy opisać numerem Zadania i pozycji którego dotyczą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego do angiografii i angioplastyki wieńcowej dla potrzeb Pracowni Hemodynamicznej Oddziału Kardiologii WSZ w Płocku.
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa sprzętu do malformacji wewnątrzczaszkowej
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów trombektomii
Dodano: 2020-07-01 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym
Dodano: 2020-03-17 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym
Dodano: 2020-02-17 - zakup i sukcesywna dostawa stymulatorów i kardiowerterów wraz z elektrodami oraz sprzętu do zabiegów angiograficznych wraz z dzierżawą
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów medycznych dla Pracowni Hemodynamicznej.
Dodano: 2019-05-16 - zakup i sukcesywna dostawa sprzętu do zabiegów angiograficznych (komis)
Dodano: 2019-03-22 - Dostawa sprzętu do wykonywania badań i zabiegów wieńcowych
Dodano: 2019-02-01 - Dostawa i montaż lampy RTG w Angiografie Allura Xper FD20
Dodano: 2018-12-06