Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 317 22 06, 34 3172207 , fax. 34 3172301
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
ul. 11 Listopada 5C
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 34 317 22 06, 34 3172207, fax. 34 3172301
REGON: 30424300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do ambulansu Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego do ambulansu sanitarnego Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia -tj. Zestawieniem wymaganych parametrów użytkowo - technicznych zawartych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (defibrylator transportowy, respirator transportowy). Oferowane sprzęt jest wyrobem medycznym i jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 211) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone urządzenie jest fabrycznie nowe, kompletne i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych oraz wolne od wad. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi na koszt własny szkolenie dla personelu Zamawiającego . Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 – defibrylator transportowy z funkcją transmisji danych - Załącznik nr 1 do SIWZ zawierający zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - techniczne , 4) Zestawienia parametrów ocenianych dla zadania nr 1 - Załącznik nr 1a do SIWZ 5) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – Respirator do terapii oddechowej w trakcie transportu - Załącznik nr 2 do SIWZ zawierający zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - techniczne , 6) Zestawienia parametrów ocenianych dla zadania nr 2 - Załącznik nr 2a do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego – 15 Pakietów
Dodano: 2022-08-22 - Defibrylator 1szt.
Dodano: 2021-12-08 - Zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU.
Dodano: 2021-06-09 - Zakup środków ochrony indywidualnej i środków dezynfekujących dla służb prowadzących działania i jednostek miejskich
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa defibrylatorów
Dodano: 2021-01-28 - Zakup i dostawa defibrylatorów wraz z szafkami metalowymi na AED z dźwiękowym alarmem otwarcia i z zestawem tablic informacyjnych AED z przeznaczeniem dla Komend Miejskich / Powiatowych Policji garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa defibrylatorów AED wraz z dostawą szafek do ich przechowywania, montażem, oznakowaniem i przeprowadzeniem szkoleń
Dodano: 2020-10-14 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, szkoleniem personelu Część nr 1 Defibrylator przenośny - 4 szt Część nr 2 Respirator - 4 szt Część nr 3 Kardiomonitor - 1 szt.
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa defibrylatorów - 3 szt
Dodano: 2020-03-31 - Defibrylatory
Dodano: 2020-02-13