Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 446 521 , fax. 774 446 522
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
ul. Mossora 1
49-301 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 446 521, fax. 774 446 522
REGON: 31343700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego do ambulansów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią - załączniki nr 2.1 - 2.2 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa defibrylatora przenośnego – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa sprzętu do ambulansów – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2.1 – 2.2 do SIWZ), 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do wykonywania badań Angio-OCT oraz perymetru komputerowego
Dodano: 2024-02-16 - D/38/2023 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla WCSM oraz jednorazowych materiałów medycznych dla różnych jednostek UO
Dodano: 2023-08-29 - TP.D.CS.21.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch automatycznych myjni endoskopowych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-10 - TP.D.CS.17.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni-dezynfektorów do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa monitora głębokości znieczulenia z oprogramowaniem i elektrodami
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa 10 000 szt. ubrań chirurgicznych w rozmiarach S-XXXL
Dodano: 2022-01-04 - Dostawa 10 szt. łóżek szpitalnych
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa i zamontowanie 3 szt kardiomonitorów EMTEL FX 3000 oraz centrali monitorującej FX3000C
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa 4 ssaków SO4
Dodano: 2021-12-22