Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Młyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb oddziału Neonatologicznego tj. pulsoksymetr, czujnik wielorazowy, pompa strzykawkowa w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy i załączniku nr 9 –Zestawienie parametrów technicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części Zadanie nr 1- Pulsoksymetr, czujnik wielorazowy Zadanie nr 2- Pompa strzykawkowa Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2018, montaż, - gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące, - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi (eksploatacji) w siedzibie Zamawiającego. - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 6 ustawy przekazuje Zamawiającemu: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach