Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu medycznego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie”.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236722050
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
    Narutowicza 9
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236722050
    REGON: 13086920800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszciechanow.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka sektora finansów publicznych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu medycznego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Zadanie nr 1 Symulator odczuć wieku starczego. Wysokiej jakości Symulator odczuć wieku starczego, zapewniający realistyczne odczucia, charakterystyczne dla seniorów. Po założeniu umożliwiający poznanie głównych wrażeń i ograniczeń osób w podeszłym wieku, ułatwiający zrozumienie ich funkcjonowania, aktywności i możliwości w codziennym życiu. Zaawansowany symulator higieny jamy ustnej. Symulator umożliwiający czyszczenie jamy ustnej, protezy dentystycznej w bardzo realistycznych warunkach. Symulator posiadający anatomicznie poprawną jamę ustną, tchawicę, przełyk i wymienne protezy dentystyczne. Wyposażony w protezę dentystyczną z chorobami zębów zapewnia szkolenie w zakresie diagnozy i opieki jamy ustnej, z możliwością łatwej zmiana pozycji pacjenta i przeprowadzenia szkolenia w zakresie czyszczenia jamy ustnej i usuwania osadu. Symulator umożliwiający ćwiczenia z użyciem wody i jej odsysaniem. • Zadanie nr 2 Defibrylator AED półautomatyczny ze stopniem ochrony IP21 możliwością podłączenia elektrod pediatrycznych komunikatami głosowymi możliwością pracy w trybie szkoleniowym (z zastosowaniem elektrod szkoleniowych) Uniwersalna szafka wewnętrzna do defibrylatora przeznaczona do montażu wewnątrz budynku- nadająca się do przechowywania wszystkich typów defibrylatorów. • Zadanie nr 3 Skaner żył i naczyń krwionośnych / Iluminator żył. Iluminator żył do bezkontaktowego skanowania naczyń krwionośnych, ułatwiający zlokalizowanie żył powierzchniowych. Urządzenie emitujące światło podczerwone, które umożliwia lokalizację żył podskórnych. Hemoglobina obecna w naszej krwi pochłania promieniowanie podczerwone, dzięki czemu widoczny jest przebieg żył na ekranie urządzenia technologicznego dostarczającego wideo w czasie rzeczywistym żył podskórnych zlokalizowanych na różnych częściach ciała. Mobilny skaner żył na podczerwień. Mobilny skaner żył na podczerwień , przenośny detektor wykorzystujący promieniowanie podczerwone umożliwiający szybką i precyzyjną projekcję siatki naczyń krwionośnych występujących na głębokość do 8 mm. Z możliwością wyświetlania sieci żył bezpośrednio na skórę pacjenta przy użyciu projektora DLP. Ułatwiający wykonanie nakłucia u pacjentów z bardzo trudnymi warunkami żylnymi. Urządzenie nadające się także do oceny podskórnych krwawień, żylaków i pajączków. Z możliwością regulowania wielkości wyświetlanego pola, mający zastosowanie u dorosłych jak też u małych dzieci czy niemowląt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik Nr 7 do SIWZ- w formie oryginału). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może brać udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wtedy kiedy mogłoby ono zakłócić konkurencyjność, na podstawie art. 24 ust 10, w związku z art. 24 ust 1 pkt 19 ustawy Pzp; zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w formie oryginału lub notarialnego poświadczenia kopii, do ewentualnego wykorzystania, wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkody Zamawiającego powstałe wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Na 10 dni przed rozpoczęciem dostaw sprzętu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oryginał umowy określającej warunki dostawy przedmiotu zamówienia. W przypadku braku takiej umowy Zamawiający rozwiąże umowę z przyczyny nie wywiązania się z jej postanowień przez Wykonawcę. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, stosownego zobowiązania. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia w zakresie dostawy sprzętu medycznego, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy sprzętu medycznego, do realizacji których te zdolności są wymagane i konieczne. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 8, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych przez siebie oświadczeniach – Załączniki Nr 3 i 4 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie – Załącznik Nr 3 do SIWZ – dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru Załącznika Nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wszelkie Oświadczenia (w tym wykazy), o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 tj. z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach