Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Znak sprawy: SZP/380/12/2016

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Znak sprawy: SZP/380/12/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety (zadania). Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach Nr 12.1., 12.2. oraz 12.3. p. n. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETÓW TECHNICZNYCH. Każda pozycja z danego pakietu została opisana osobno przez Zamawiającego. Pakiet I APARAT DO ELEKTROMIOGRAFII Pakiet II: Pozycja 1 MORCELATOR Pozycja 2 TOR WIZYJNY Szacowana wielkośc zamówienia wynosi 289 067,50PLN, t. j. 69 239,3830 Termin i realizacja zamówienia: 1.Poszczególny sprzęt medyczny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, t. j. do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut w dni robocze. 2.Minimalny termin dostawy poszczególnego sprzętu medycznego nie może być krótszy niż 7 dni, natomiast maksymalny termin dostawy nie może być dłuższy niż 56 dni. Okres gwarancji: Zamawiający informuje, że minimalny okres gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny nie może być krótszy niż 24 miesiące, natomiast zaoferowany maksymalny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy od oddania do eksploatacji sprzętu medycznego. Termin płatności: Wymagana płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana przelewem w terminie do 30 dni po oddaniu do eksploatacji sprzętu medycznego oraz przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach