Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego - ultrasonografu

Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78400 Szczecinek, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 38
    78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
    REGON: 32052419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego - ultrasonografu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego – ultrasonografu zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, podłączenie i uruchomienie sprzętu medycznego, wymienionego szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ w wyznaczonym pomieszczeniu w szpitalu w Szczecinku Sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 38, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi tego sprzętu. Kod CPV: 33112200-0 aparaty ultrasonograficzne 3. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Uwagi dodatkowe : 1. Oferowany sprzęt musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją. 2. Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych i być dopuszczony do obrotu na terenie RP. Sprzęt, który nie jest wyrobem medycznym musi posiadać testy i certyfikaty dopuszczające go do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla danego rodzaju asortymentu. Na etapie złożenia oferty Wykonawcy oświadczą, że posiadają wszystkie dokumenty, wymienione poniżej, natomiast wraz z dostawą sprzętu Wykonawca przedłoży: - Instrukcję obsługi/użytkowania w wersji papierowej i elektronicznej w języku polskim, która powinna zawierać: dane dotyczące identyfikacji sprzętu (nazwa, typ, producent urządzenia), dotyczące uruchomienia sprzętu, warunki pracy sprzętu, opis techniczny, wymagania dotyczące konserwacji sprzętu, informacje dotyczące postępowania w sytuacjach awaryjnych (w dwóch egzemplarzach); -Certyfikaty i deklarację zgodności producenta potwierdzających spełnianie norm unijnych i polskich, CE, wpis do ewidencji wyrobów medycznych (o ile dotyczy) w formie elektronicznej i papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem; - Paszport techniczny; - Karty gwarancyjne w języku polskim; - Pisemną informację określającą zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym; -Zaświadczenie o przeszkoleniu pracowników Zamawiającego, zawierające wykaz osób z personelu medycznego; -Upoważnienie dla osoby podpisującej dokumenty instalacji i odbioru sprzętu, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku, jeżeli SIWZ wskazuje dla dostaw znaki towarowe, nazwy producentów, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych rozwiązań niż wskazane za pomocą znaków towarowych itd., pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. Zastosowanie parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz JEDZ oraz pozostałe wymienione w Rozdziale VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach