Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    Wrocławska 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
    REGON: 35150686800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatorów w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ i w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (w kolumnie parametr oferowany), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.4 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Rok produkcji min. 2019 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1 Defibrylator – 2 kpl Tak 2 Parametry ogólne 3 Defibrylator z funkcją resuscytacji dzieci Tak 4 Aparat przenośny z torbą transportową, testerem wyładowań Tak 5 Zasilanie akumulatorowe z baterii bez efektu pamięci i z zasilacza 230V AC. Tak 6 Zasilacz wbudowany, lub jako moduł zewnętrzny Tak 7 Czas pracy urządzenia na jednym akumulatorze – min. 180 minut monitorowania lub min. 200 defibrylacji x 200J Tak, podać 8 Ciężar defibrylatora w kg max. 10kg Tak, podać 9 Codzienny auto test poprawności działania urządzenia bez udziału użytkownika, bez konieczności włączania urządzenia. Potwierdzenie poprawności działania z datą, godziną, numerem aparatu umieszczone na wydruku lub przytoczony wydruk Tak 10 Norma IP min. 44 Tak 11 Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna Tak 12 Defibrylacja w trybie ręcznym i AED Tak 13 Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i nie zaintubowanych, oraz dla dorosłych i dzieci. Tak 14 Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii od min. od 2 do 360 J Tak, podać 15 Dostępne poziomy energii zewnętrznej – minimum 24. Tak, podać Do 24 poziomów – 0pkt Powyżej 24 poziomów – 10- pkt 16 Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta Tak 17 Defibrylacja przez łyżki defibrylacyjne zewnętrzne, elektrody naklejane, na wyposażeniu nakładki dziecięce/neonatologiczne Tak 18 Łyżki twarde z regulacją energii defibrylacji, wyposażone w przycisk umożliwiający drukowanie na żądanie. Mocowanie łyżek twardych bezpośrednio w obudowie urządzenia spełniające normę PN-EN 1789 lub równoważną Tak 19 Pełna obsługa defibrylatora z łyżek defibrylacyjnych zewnętrznych (wybór energii, defibrylacja, wydruk start/stop na żądanie), także przy zainstalowanych nakładkach pediatrycznych/neonatologicznych Tak, opisać 20 Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na żądanie Tak 21 Częstość stymulacji min. 40-170 impulsów/minutę Tak 22 Regulacja prądu stymulacji min. 0-200 mA Tak 23 Odczyt 3 i 12 odprowadzeń EKG Tak 24 Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG uwzględniająca wiek i płeć pacjenta Tak 25 Alarmy częstości akcji serca Tak 26 Zakres pomiaru tętna min od 20-300 u/min Tak 27 Zakres wzmocnienia sygnału EKG min. od 0,5 do 4cm/Mv, minimum 6 poziomów wzmocnienia. Tak Do 7 poziomów wzmocnienia – 0 Pkt Powyżej 7 poziomów wzmocnienia – 10 pkt 28 Prezentacja zapisu EKG – minimum 3 kanały na ekranie Tak 29 Ekran kolorowy o przekątnej minimum 8”. Tak, podać 30 Moduł pomiaru SpO2 w zakresie 50-100% z czujnikiem wielorazowym typu klips dla dorosłych 1 szt. oraz z czujnikiem wielorazowym typu klips dla dzieci 1 szt. do każdego aparatu Tak 31 Wydruk EKG na papierze o szerokości 100mm. Tak, podać 32 Moduł ciśnienia nieinwazyjnego NIBP z mankietem dla dorosłych 1 szt. oraz dla dzieci 1 szt. do każdego aparatu Tak 33 Wydruku trendów czasowych mierzonych parametrów oraz pomiarów uniesienia odcinka ST na każdym odprowadzeniu EKG Tak 34 Moduł EtCO2 z zakresem pomiaru min od 0 do 99 mmHg, z automatyczną kalibracja bez udziału użytkownika. Tak 35 Urządzenie nowe, nie powystawowe Tak 36 W ramach wyposażenia jednorazowe kaniule do pomiaru EtCO2: 1. dla dorosłych i dzieci/młodzieży dla pacjentów intubowanych na okres do 24 h, min 25 szt. 2. dla dorosłych i dzieci/młodzieży dla pacjentów niezaintubowanych, pomiar CO2 przez usta lub nos, na okres min 12 h, min 25 szt Tak 37 Wymagania pozostałe 38 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Tak 40 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu Tak II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt [miesiące] min. 60 miesięcy PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] (dni robocze ) max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Szkolenie personelu zamawiającego w ramach zakupu sprzętu TAK 2. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1 Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA: 9.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.5 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.4-9.1.5 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach