Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-004 Warszawa, ul. Żelazna 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5369328 , fax. 022 5369378
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Żelazna 90 90
01-004 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5369328, fax. 022 5369378
REGON: 01210342300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego i analitycznego do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu laboratoryjnego i analitycznego do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ. Zamówienie podzielone jest na 3 zakresy: Zakres 1 - Czytnik pasków analitycznych - biochemiczny analizator pasków do moczu (1 szt.) Zakres 2 - Mikroskop laboratoryjny (1 szt.) Zakres 3 - Koagulometr - aparat do badań parametrów hemostazy (1 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 2a, 2b i 2c do SIWZ Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. 302160-00-6 38000000-5 38430000-8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302160006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia; 1.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w punkcie VI SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 2.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.5. Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - Załącznik nr 3. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony (wystawione) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Oryginały dokumentów nie są wymagane. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy załączyć: 4.1. Dokumenty, dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta/certyfikat CE/wpis do rejestru wyrobów medycznych - o ile dotyczy). 4.2. Do oferty winny być załączone katalogi/foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM
Dodano: 2016-04-19 - Zakup oraz dostawa urządzeń do badania autentyczności dokumentów
Dodano: 2015-10-29 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-044/2015
Dodano: 2015-03-26 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM. Znak sprawy AEZ/S-094/2014
Dodano: 2014-04-28 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM; znak sprawy AEZ/S-040/2014
Dodano: 2014-03-14 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM; znak sprawy: AEZ/S-020/2013
Dodano: 2013-02-19 - Dostawy sukcesywne nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM; znak sprawy: AEZ/S-046/2012
Dodano: 2012-02-20 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych; znak sprawy: AEZ/S-361/2010
Dodano: 2011-01-11 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2010-03-05 - Numer sprawy: AEZ/S-153/2009 Dostawa urządzeń laboratoryjnych, wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety.
Dodano: 2009-10-16