Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-064 Bydgoszcz, Chodkiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 419 100, fax. 523 608 206
REGON: 34005769500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA sprzętu laboratoryjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej określonej w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), Rozdziale 4 SIWZ oraz w warunkach wzoru Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.CZĘŚC 1 POMPA ELEKTRYCZNA, CZĘŚĆ 2 AUTOKLAW, CZĘŚĆ 3 WAGA JUBILERSKA, CZĘŚC 4 POMPA TŁOKOWA RĘCZNA, CZĘŚĆ 5 Komplet: Lupa + 2 baterie AAA, Igła preparacyjna prosta,Zakraplacz szklany, część 6 Wysokościomierz elektroniczny do pomiaru drzew, część 7 Pęseta anatomiczna, część 8 Elektroniczny tester podłoża , część 9 Ph-metr kieszonkowy terenowy, część 10 Szalka Petriego 90 mm,Zatruwaczka polipropylenowa 250 ml, część 11 Worek do siatki na owady, Rama rurkowa, Rurka aluminiowa teleskopowa, część 12 Skrobak dna, część 13 Kotwiczka do badań hydrobotanicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami punktu 8 i 9 SIWZ; 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty . Wykonawca oferujący towary równoważne zobowiązany jest do dołączenia do oferty wiarygodnych dokumentów potwierdzających jednoznaczne spełnienie określonych wymagań równoważności (certyfikat, specyfikacja techniczna).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, medycznego oraz pozostałego dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa produktów 1 x użytku z podziałem na 36 pakietów
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa produktów 1 x użytku z podziałem na 36 pakietów
Dodano: 2023-06-27 - Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa środków ochrony osobistej (p/COVID) oraz fartuchów – 5 zadań.
Dodano: 2022-07-21 - Zakup 40 szt. pulsoksymetrów stacjonarno-transportowych
Dodano: 2021-08-26 - Zakup 40 szt. pulsoksymetrów stacjonarno-transportowych
Dodano: 2021-08-03 - Dostawa “Sprzętu do środków kontrastowych”
Dodano: 2021-04-16 - Dostawa sprzętu medycznego – moduł kapnografii – 10 szt
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 5 zadań.
Dodano: 2021-03-22