Przetargi.pl
Dostawa sprzętu kuchennego dla Akademii Sztuki Wojennej

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, , fax. 261813217
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu kuchennego dla Akademii Sztuki Wojennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego zgodnie z poniższą tabelą. Kod CPV: 39221000-7 – Sprzęt kuchenny. Lp. Asortyment Jm. Ilość 1. Maszyna do rozdrabiania mięsa – dł. 328 mm (+/- 10 mm), szer. 551 mm (+/- 10 mm), wys. 548 mm (+/- 10 mm). Zestaw nacinający, taca załadowcza, obudowa ze stali nierdzewnej. Wydajność do 300 kg/h. bieg wsteczny, zestaw tnący. Napięcie 230 V. Średnica sitka: 6, 8, 10 cm (+/- 1 cm). szt. 1 2. Automatyczna krajalnica żywności - wymiary: dł. 635 mm (+/- 50 mm) x szer. 500 mm (+/- 50 mm) x wys. 600 mm (+/- 50 mm.), wymiary stołu podawczego: 300 mm (+/- 20 mm) x 240 mm (+/ -20 mm). Grubość krojenia w plastry do 28 mm. Materiał : stal nierdzewna. Średnica noża: 300 mm (+/- 10 mm), nóż kołowy, hartowany na obrzeżu ze stli nierdzewnej, elektryczny licznik krojonych plastrów. Silnik napędowy noża o mocy min. 250 W, silnik motoreduktora posuwu stołu 140 W. Wyposażenie maszyny: płyta dociskowa, haczyki do mocowania krojonego mięsa, listwa ograniczająca. szt. 1 3. Mikser ręczny – dł. ramienia: 740 mm (+/- 10 mm), obróbka w naczyniach do 400 litrów. Napięcie: 230 V. Moc elektryczna : 1000 W – 1100 W. Ilość obrotów: min. 9500 obr./min. Zespół silnikowy: stal nierdzewna. Nóż i dzwon: stal nierdzewna. szt. 1 4. Szafa mroźnicza – poj. 600 l (+/-10 l) - wys.: 189 cm (+/- 2 cm), szer.: 77,5 cm (+/- 2 cm), głębokość: 69,5 cm (+/-2 cm). Temperatura max: - 25 ° C, temperatura min: - 10 ° C. Napięcie: 230 V. W komplecie 3 półki, nośność półek do 8 kg, agregat, półki mrożące, obudowa ze stali nierdzewnej, elektroniczny zamek na klucz, ręczne rozmnażanie. Wymiary półek: szer. 63,5 (+/- 2 cm), głębokość 50 cm (+/- 2 cm). szt. 1 5. Mięsiarka planetarna mikser – poj. 20 l (+/-2 l),wys.785 mm (+/- 10 mm), szer. 470 mm (+/-10 mm),głębokość : 430 mm (+/-10 mm), śr. dzieży: 320 mm (+/- 10 mm), korpus urządzenia: aluminium, dzieża: stal nierdzewna , dzieża wyjmowana, napięcie: 230 V, zasilanie: elektryczne, 3 końcówki : hak, mieszadło płaskie, rózga. szt. 1 6. Patelnia elektryczna uchylna o pow. 0,5 m kw.(+/- 0,05) – wys. 900 mm (+/- 20 mm), szer. 900 mm (+/- 20 mm), głębokość 900 mm (+/-20 mm). Pojemność robocza: 80 l (+/- 1 l), przechył misy: elektryczny, przechył patelni do 45 ° C. Płynna regulacja temperatury w zakresie od 0° C do 275 ° C. Elektroniczny regulator temperatury z funkcją rozgrzewu i sygnalizacji awarii. Materiał : stal nierdzewna. szt. 1 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, 2) Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. 3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni robocze) od daty podpisania umowy. 4. Sposób realizacji umowy: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane najpóźniej w drugiej połowie 2018 roku. Termin gwarancji minimum 24 miesiące na urządzenia w poz. 1-6 tabeli powyżej. 2) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu (czas reakcji na zgłoszenie) - w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia usterki oraz czas skutecznej naprawy sprzętu - w terminie 7 dni. Skuteczna naprawa obejmuje: • Naprawy sprzętu u użytkownika, • Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy, • W przypadku braku możliwości naprawy - wymiana sprzętu na nowy o tych samych parametrach technicznych. 3) Do dostarczonego towaru Wykonawca dołączy dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim (użytkownika). 4) Sposób realizacji umowy: a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert), b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą, c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym. 5) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy: a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie. b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie. c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy. d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r, poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.32.2019”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdziale VII ust. 4 pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Rozdziale VII ust. 4 pkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ stosuje się. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1) SIWZ składa dokument, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt 1 SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w Rozdziale VII ust. 5 pkt 1 SIWZ stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach