Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość”

Zespół Szkół Morskich w Darłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3142426 , fax. 0-94 3142426
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Morskich w Darłowie
    ul. Szpitalna 1
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3142426, fax. 0-94 3142426
    REGON: 14477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspozycji śniadań w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość” realizowanego przy dofinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Część I – Modernizacja wyposażenia warsztatów szkolnych w ZSM w Darłowie; Część I obejmuje dostawę: 2 tokarek uniwersalnych, 1 frezarki uniwersalnej, 1 szlifierka do ostrzenia urządzeń, 1 zgrzewarki. 2) Część II – Modernizacja wyposażenia pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań; Część II obejmuje dostawę: 1 komputera stacjonarnego z oprogramowaniem biurowym, 1 stołu konferencyjnego, 16 krzeseł konsumenckich, 1 stołu stalowego, 1 chłodziarko-zamrażarki, 1 zmywarki, 1 kpl. mebli kuchennych, 1 kuchenki elektrycznej, 1 kuchenki mikrofalowej, 1 wózka kelnerskiego. 3) Część III – Modernizacja wyposażenia dwóch pracowni komputerowych dla zawodu technik nawigator morski; Część III obejmuje dostawę 10 szt. Zestawów komputerowych, w których jednostka centralna komputera zintegrowana jest z monitorem (tzw. ALL-IN-ONE) z oprogramowaniem biurowym. 2. Kody CPV: Część I 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 Frezarki, 42662000-4 Sprzęt spawalniczy, 43414000-8 Szlifierki. Część II 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 30213300-8 Komputer biurkowy. Część III 30213300-8 Komputer biurkowy. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia; 2) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych, wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków oraz ich ewentualny montaż w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe czasie transportu. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń (dotyczy części I). 5) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. 6) Wszystkie sprzęty i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone artykuły muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu) gwarancji (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. 8) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5, 5a, 5b do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU DOSTAWY DLA CZĘŚCI I, II, III. 5. Podane w dokumentacji ewentualne nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w pkt 3 Rozdziału V siwz, złożyć opis produktów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 2 siwz. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do podanych w dokumentacji norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą odpowiadały wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w pkt 3 rozdziału V siwz, złożyć opis rozwiązań równoważnych, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 2 lit.b siwz. 7. Jeżeli w „Szczegółowym opisie przedmiotu dostawy dla części 1 – 3” nie określono inaczej Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wymiarów w wysokości +/- 3%. 8. Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia. Nr projektu RPZP.08.06.00-32-K023/17. Umowa o dofinansowanie projektu nr RPZP.08.06.00-32-K023/17-00 z dnia 28.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: Część I Modernizacja wyposażenia warsztatów szkolnych w ZSM w Darłowie: wysokość wadium - 2000,00 PLN Część II Modernizacja wyposażenia pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań: wysokość wadium - 500,00 PLN Część III Modernizacja wyposażenia dwóch pracowni komputerowych dla zawodu technik nawigator morski: wysokość wadium -500,00 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Zaleca się wyraźne oznaczenie Wykonawcy oraz części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego – Zespołu Szkół Morskich - Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr Konata: 76 8566 0003 0000 8963 2000 0001. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument należy załączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium oraz której/których części dotyczy, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Zespół Szkół Morskich) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); 5) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) Kalkulacja cenowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, 3a, 3b do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach