Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28300 Jędrzejów, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3862172, 3862272 , fax. 041 3862172, 3862272 w. 41
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie
    ul. B. Chrobrego 4
    28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3862172, 3862272, fax. 041 3862172, 3862272 w. 41
    REGON: 29046459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpozjedrzejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a). serwera – 1 sztuka b). systemu operacyjnego w wersji serwerowej – 1 sztuka c). licencji dostępowych – 35 sztuk d). licencji dostępowych terminalowych – 15 sztuk e). zasilacza UPS do serwera – 1 sztuka f). oprogramowania antywirusowego – 26 sztuk g). komputerów do przychodni – 25 sztuk h). monitorów do przychodni – 26 sztuk i). drukarek do przychodni – 17 sztuk j). skanerów dokumentów – 4 sztuki k). komputerów do laboratorium – 4 sztuki l). monitorów do laboratorium - 4 sztuki m). drukarek do laboratorium – 2 sztuki n). zasilacza UPS – 1 sztuka o). urządzenia NAS – 1 sztuka p). przełącznika sieciowego (switch) – 1 sztuka r). zasilacza UPS – 1 sztuka s). bazy danych t). oprogramowania do obsługi przychodni 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne parametry sprzętu oraz rodzaj oprogramowania) został określony w załączniku nr 2 SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a). dostawę (transport) sprzętu przez Wykonawcę do placówek ZPOZ: Przychodni Rejonowej Nr 2 w Jędrzejowie ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów; Przychodni Rejonowej Nr 1 w Jędrzejowie ul. 11 Listopada 26, 28-300 Jędrzejów, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Rakowie Raków 41, 28-300 Jędrzejów, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Prząsławiu, Prząsław 55, 28-300 Jędrzejów, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni urzędowania zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 b). instalację serwera w innym pomieszczeniu (pomieszczenie oddalone o około 5 m). Miejsce instalacji serwera: Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Jędrzejowie ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów c). instalację i konfigurację serwera i bazy danych d). przeniesienie systemów KS-SOMED, KS-ZZL i KS FKW na nowy serwer wraz z integracją systemów e). konfigurację i parametryzację sytemu (moduły medyczne, integracja z laboratorium) f). indywidualne szkolenie pracowników (lekarzy, pielęgniarek oraz inny personel) w zakresie obsługi systemu – 35 użytkowników systemu. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza szkolenia grupowego. Wymagane jest aby każdy użytkownik systemu został przeszkolony indywidualnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdz. XIII pkt. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu; b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). gwarancjach bankowych; d). gwarancjach ubezpieczeniowych; e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank PEKAO SA Nr konta 39 1240 4982 1111 0000 5547 4713 z dopiskiem „Wadium w przetargu na dostawę sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni”. Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium. 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a). w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b). w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Poza powyższymi zapisami, z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, dopuszcza się jego złożenie w oddzielnej kopercie. 8. Wadium złożone przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie 3. do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). charakterystykę oferowanego sprzętu – sporządzoną wg załącznika nr 1 do oferty Wymagana forma dokumentu - oryginał b). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał c). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał d). w przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca złoży: - w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3 lit b). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów - w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3 lit c). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał 4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.jedrzejow.eobip.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach