Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia nr 36/DU/Z/14/1 jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. Sprzęt komputerowy obejmuje: zestawy komputerowe, poszczególne części zestawów, komputery przenośne (notebooki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określają załączniki do SIWZ: Zestaw komputerowy typ 1 - załącznik nr 1.1 Zestaw komputerowy typ 2 - załącznik nr 1.2 Zestaw komputerowy typ 3 - załącznik nr 1.3 Monitor - załącznik 1.4 Notebook typ 1 - załącznik nr 1.5 Notebook typ 2 - załącznik nr 1.6 Notebook typ 3 - załącznik nr 1.7 Drukarka - załącznik nr 1.8 Urządzenie wielofunkcyjne typ 1 - załącznik nr 1.9 Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 -załącznik nr 1.10 Wymagania dotyczące poszczególnych części zestawów komputerowych zawierają się w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym zestawów komputerowych (załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę tonerów do zamawianych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek w ilościach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ), przy czym tonery muszą być oryginalne, zgodne z zaleceniami producentów zakupionych urządzeń. Tonery, o których mowa w ust. 5 muszą spełniać następujące wymagania: Mają być maksymalnej wydajności mają być oryginalne (markowane przez producenta urządzeń i zgodne z jego zaleceniami), a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji, mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, posiadać na opakowaniach kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego są przeznaczone, posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach biurowych musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia), nie mogą być regenerowane, tzn. takie, w procesie wytwarzania których zostały wykorzystanie gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych, takie jak np. obudowy itp., nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia, nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadające niezbędne certyfikaty i atesty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.: Deklaracja zgodności CE. Potwierdzenie spełniania wymagań dotyczących efektywności energetycznej, co najmniej równoważne ze specyfikacjami programu Energy Star - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008r., Certyfikat lub dokumenty równoważne np. wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Potwierdzenie spełniania postanowień co najmniej równoważnych z dyrektywą RoHS 2011/65/EU, o eliminacji substancji niebezpiecznych - w postaci oświadczenia producenta jednostki. Dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z aktualnymi normami ISO 9001 oraz ISO 14001. Zamawiający dokona zakupu sprzętu w ilościach określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającą na zakupieniu sprzętu w ilościach mniejszych, niż zostało to określone w załącznikach nr 1.1 - 1.10 oraz załączniku nr 3 do SIWZ., lecz nie więcej niż do 30% wartości netto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z systemu operacyjnego lub oprogramowania biurowego przy zakupie zestawów komputerowych lub notebooków. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dostarczonego sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała partiami na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach nr 1.1 - 1.10 do SIWZ i liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru przez obie Strony bez zastrzeżeń. Wszelkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), znak spełniający normy energooszczędności oraz świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia. Dokumenty potwierdzające certyfikaty i wymagane standardy dla sprzętu komputerowego określone w ust. 7 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą. Instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne materiały informacyjne zgodnie z zaleceniami producenta Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem w dniu dostawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił załączniki 1.1 - 1.10 w części oznaczonej (wypełnia wykonawca) i załączył do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach