POWIAT LIMANOWSKI ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183337800
- Data zamieszczenia: 2023-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT LIMANOWSKI
ul. Józefa Marka 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 183337800
REGON: 491892854 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, macierzy, kserokopiarki i niszczarek”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu komputerowegoz oprogramowaniem, drukarek, skanerów oraz pamięci przenośnej USB”.2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, skanerów oraz pamięci przenośnej USB.3) Zamówienie obejmuje dostawę:a) Komputer stacjonarny A – 17 szt.,b) Monitor LCD do stacji roboczej – 19 szt.,c) Drukarka monochromatyczna A4 – 7 szt.,d) Skaner płaski z podajnikiem A4 – 2 szt.,e) Pamięć przenośna USB – 12 szt.,f) Drukarka kodów kreskowych – 2 szt.4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz ubezpieczenie przedmiotu dostawy.5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.6) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.7) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 1. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 1.1) Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa macierzy oraz dysków”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych oraz gotowych do pracy zgodnie z przeznaczeniem macierzy dyskowej oraz dysków twardych do serwera.3) Zamówienie obejmuje dostawę:a) Macierz dyskowa – 1 szt.,b) Dyski twarde do serwera – 8 szt.4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz ubezpieczenie przedmiotu dostawy.5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.6) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.7) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 2. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 2.1) Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa kopiarki cyfrowej oraz niszczarek”.2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych oraz gotowych do pracy zgodnie z przeznaczeniem kopiarki cyfrowej kolorowej oraz niszczarek do niszczenia dokumentów i nośników magnetycznych.3) Zamówienie obejmuje dostawę:a) Kopiarka cyfrowa kolorowa – 1 szt.,b) Niszczarka do niszczenia dokumentów i nośników magnetycznych – 3 szt.4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz ubezpieczenie przedmiotu dostawy.5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.6) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.7) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 3. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń dla systemu MKA przeznaczonych do obsługi systemu sprzedaży w ramach Autobusowych Linii Dowozowych
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa urządzeń dla systemu MKA przeznaczonych do obsługi systemu sprzedaży w ramach Autobusowych Linii Dowozowych
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego związana z realizacją projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe.
Dodano: 2023-08-04 - Zakup sprzętu informatycznego dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich w Ludźmierzu Małopolskie Centrum Kultury Sokół w Nowym Sączu.”
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego związana z realizacją projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-07-28 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego związana z realizacją projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego związana z realizacją projektu „Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-07-10